Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4414]  [4415]  [4416]  [4417]  [4418]  [4419]  [4420]  [ 4421 ]  [4422]  [4423]  [4424]  [4425]  [4426]  [4427]  [4428] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Kırlangıçlar  - AKOR
doğru mu acaba


ValenciaCg180 - 17.11.2011 12:52:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Behzat Ç. Jenerik  - TAB
doğru diyosun..böyle GİBİ :)


boztepeli61 - 17.11.2011 12:11:51

Anketler - Gitarda hangisi zor?
30 Ekim 2011 Pazar tarihinde wilius yazmıştı:
Kusura bakmasında herkes solo atıyor herkes ritm atıyor herkes arpej atıyor..solo da sweep i çalışan herkes atıyor herkes yapıyor.. Ama hakkıyla hangisi yapılıyor derseniz?hiçbiri..kullanılan çoğu alet yaptığınız teknik hatalarını kusurları fazlasıyla yok ediyor..Şu attım dediğiniz soloları birde clean tonda atın da tekniğinizi görelim..Ritm ve arpej boşluk doldurucudur... Solo ise Candır..
'ritm ve arpej boşluk doldurucudur' bu kafada ki birisini ben açıkcası, ne müzik için de, ne dışında, ne de etrafımda görmeyi tercih etmezdim.

kavun karpuz gibi müzikten bahsedilmesi gerçekten acınası bir durum.


biolab - 17.11.2011 09:44:47

Anketler - Gitarda hangisi zor?
solo en kolayıdır aslında ama insanlar olaya 'tek pencere' den baktıklarından solo en zormuş gibi görünmüş. Benim bir sürü arkadaşım oldu deliler gibi solo atıp, ritm atamayan. Bundan kastım nedir peki?

klasik ritmler değildir zor olan, aksak ve daha karışık ölçülü ritmler. yıllarca solo çalışın ve size iyi bir ritmci ritm atmanızı istesin, bakın bakalım yapabilecek misiniz:) oysa iyi bir ritmcinin solo atması çok zamanını almayacaktır.

fingerstyle ve ritm gerçekten çok çok daha zordur solo ya göre. Solo da belli bir metronom da takılırsınız çok fazla 'jazz' çalmadığınız sürece. Çok extreme durumlar pek olmaz ama ritminizi ve fingerstyle tarzınızı geliştirirseniz şarkıların nasıl evrim geçirdiğini görürsünüz.


biolab - 17.11.2011 09:42:55

Anketler - En sevdiğiniz arabesk/fantezi şarkıcısı?
10 Kasım 2011 Perşembe tarihinde mago58 yazmıştı:
arebesk arap müziği altyapısı demek ... türkçe pop ta kendini geliştirememiş ve bu duruma gelebilmiş(yani arebesk değil ;he aciz diye bilirsin pop tarzı yönunden ama arebesk değil!)demet akalın gibi müzik eğitimi almamiş insanlar bilgisayar altyapılı muzık yapar he sen bu tarzı mop de ama arebesk değil kardeşim !çok arebesk sever göründüm belki ama ne pop severim ne arebesk rock çiyiz :p
işte tarzları çok fazla ayıramadığın için hangisinin arabesk hangisinin gerçek pop ya da fantazi içerdiğini anlayamadığın için böyle yorum yapıyorsun.

Türkiye de gerçek anlamda PoP müzik zaten yok. Arkaya tekno ya da clup ritmleri ekleyerek PoP yapılmaz. Yapılan şey ise, arabesk ve fantazi beslemeli clup tarzı populer müziktir. PoP müzik değildir yani.

O yüzden, Serdar Ortaç, Gülben Ergen, Demet Akalın vs bunların yaptığı arabeske yakın şeylerdir. Hatta bazı şarkıları direkt arabesktir. Bilgisayar altyapılı diyorsun, türkiyede bilgisayar altyapısı en çok arabesk müzikte kullanılıyor zaten. Ya yaylı takımı orkestra kullanılır ya da piyanist şantörlerin klavyesidir olay.

'rock' çıyız biz demekle de rockçı olunmuyor ayrıca:)

Arabesk = Arap müziği alt yapısı demek değildir. Arap müziğinin Türkiye de ki deforme edilmiş kısır evrim geçirmiş bir halidir. Gerçek arap müziğinin arabeskle uzaktan yakından alakası olmadığı gibi oldukça zengin ve kaliteli bir müzik tarzıdır arap müziği.

İsmail YK bile yaptı arabeski. Ayrıca Yurtseven Kardeşler Almanya da arkaya dıptıs koyup, clup tarzında davul zurna müziği yaparak isim yapmışlardır. Onların yaptığı da clup mı oluyor şimdi?

Bu yüzden dedim, kavramları bilmeden çok iddialı yorumlar yapılmasın diye.


biolab - 17.11.2011 09:35:59

on numara olmuş abi, eline sağlık :) mistik bi tarz olmuş çok iyi


kxl9mm - 17.11.2011 06:51:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Beni Yak  ver 2 - TAB
G -0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0---0-0-0-0------3-3-1-3---5-3-1-3----0--------
D -7-7-9-5-5-5-5-5-5-3-3-0---2-3-2-3----------------------------

Ben böyle çalıyorum ne kadar doğru bilemem :)
He bu arada hep aşağı vuruluyor.


D4nT3 - 17.11.2011 03:51:57

gayet hos olmus :)


D4nT3 - 17.11.2011 03:26:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Bana Öyle Bakma  - AKOR
ayy ayy aay ritm arpej pimami cok güzel oluo özellikle bu hayatta ..die baslarken arpejle grdmi


BuRaQ. - 17.11.2011 01:40:05

Anketler - Sizce Türkiye'nin Gelmiş Geçmiş En İyi Anadolu Rockçısı Kim?
Arkadaşım bu oylama nedir anlamadım ? Buraya yazıp çizende bu anketi hazırlayanda ne müzikden nede entruman çalmakdan bi haberdir. Saçma sapan şeyler için anket hazırlayıp durmayın , kıraç zaten cem karacayı kendine örnek almıştır , 2 kez ses derside almıştır. Cem karaca kıraç'ın ustasıdır. Ve orda yazanların hepsinin ustasıdır. Yumurtamı tavukdan çıkar , tavukmu yumurtadan ? sorusunu sor birdahaki anketinde . en azından farklı birşey olur. Kalın sağlıcakla


zippo_enjoy - 17.11.2011 01:06:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Kırık Ayna  - AKOR
1550 kişi Okumuş Ama 1 kişi beğenmiş . Yorum yapan yok. İlginize Teşekkürlerr
Bu yüzden diğer akorları yüklemiyorum


bigboss1978 - 16.11.2011 23:15:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Yorum - Dağlara Gel  - TAB
eyvallah şampiyon cok iyi olmuş


gitarvirtözü - 16.11.2011 23:12:04

Sayfalar:  [4414]  [4415]  [4416]  [4417]  [4418]  [4419]  [4420]  [ 4421 ]  [4422]  [4423]  [4424]  [4425]  [4426]  [4427]  [4428] 

Anket
rainarrow soruyor:
Efsane Anadolu Rock Grubu 3 Hürel'i Biliyor Musunuz?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.