Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4417]  [4418]  [4419]  [4420]  [4421]  [4422]  [4423]  [ 4424 ]  [4425]  [4426]  [4427]  [4428]  [4429]  [4430]  [4431] 
25 Haziran 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
ben bu sarkının akorlarına bakim diye açtım siteyi demonu gördüm cok basarılı...
agzına saglık cok begendim...
sitede bu parçanın akorları çok düzgün gelmedi
eray sen hangi akorları kullandın...


as_ - 16.11.2011 15:51:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Evlerinin Önü Boyalı Direk  ver 5 - AKOR
cok güzel olmuş.


miguelangel - 16.11.2011 15:48:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Ham Meyvayı Kopardılar Dalından  - AKOR
son dizelerde G7 kullanılıp C de bitirilse daha hoş olurdu


miguelangel - 16.11.2011 15:43:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Allı Turnam  - AKOR
daha iyi olabilir.fakat hatalı değil


miguelangel - 16.11.2011 15:23:30

http://www.youtube.com/watch?v=PFF0eh_lu8c&feature=related

aferim Sungha Jung çok güzel çalmışsın

ne zevk alıyosunuz arkadaş başkalarının çaldıklarını buraya kendi demonuzmuş gibi yüklemekten


by_CEA - 16.11.2011 14:32:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Gam - Sende Yalandın Sevginde  - AKOR
Mükkemmel olmus eline sağlık harika.


icefrog - 16.11.2011 14:15:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  - TAB
arkadaşlar şarkıyı açıp hızlı çalmaya ve ritmiş yakalamaya çalışın o zman oluyo


kaan571 - 16.11.2011 12:51:05

çok kötü gitarın akordu bile yok çalıştan hiç bahsetmiyorum bile


musica1987 - 16.11.2011 11:01:35

Anketler - Professional gitar çalıyorum. başka ülkede olsaydım kesinlikle keşfedilirdim diyormusunuz??
aşırı iyi olan bir şekilde duyulur. kendi iyi sananda bilmeli ki elde neler var..
not: el organ anlamında kullanılmamıştır..


dr_poseidon - 16.11.2011 10:25:27

solo güzel de ritim çok saçma ve hızlı


zaza1207 - 16.11.2011 10:11:47

Demolar - Paramparça ( Halil Sezai Paracıkoğlu ) - Çağdaş BOY
15 Kasım 2011 Salı tarihinde aşk_melegi yazmıştı:
çok başarılı ya bayıldım =)
teşekkürler yorumlar için..:)


cao_boy - 16.11.2011 08:22:08

Demolar - Pembe Mezarlık ( Model ) - Çağdaş BOY
15 Kasım 2011 Salı tarihinde aşk_melegi yazmıştı:
harika =)
teşekkürler..:)


cao_boy - 16.11.2011 08:21:33

Sayfalar:  [4417]  [4418]  [4419]  [4420]  [4421]  [4422]  [4423]  [ 4424 ]  [4425]  [4426]  [4427]  [4428]  [4429]  [4430]  [4431] 

Anket
ozkanofficial soruyor:
Cort G250 Elektro Gitar Nasıl Bir Gitar?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.