25 Haziran 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: ben bu sarkının akorlarına bakim diye açtım siteyi demonu gördüm cok basarılı... agzına saglık cok begendim...
sitede bu parçanın akorları çok düzgün gelmedi eray sen hangi akorları kullandın...