Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4419]  [4420]  [4421]  [4422]  [4423]  [4424]  [4425]  [ 4426 ]  [4427]  [4428]  [4429]  [4430]  [4431]  [4432]  [4433] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Sebebim Olur  - AKOR
ritmi başlangıçta am(P-i-m-i) dm (P-çek-çek) çek çekte iki teli ive m yi ikikere çekiyosun karışık biraz :D ama güzel oluyo standartı bu ama hiç beceremiyen standart 3/4 lük yapsın


baturman - 15.11.2011 22:25:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Flört - Yalnızlık Mevsimi  ver 3 - AKOR
Em Am D G
Soldu bütün çiçekler Kuşlar göç etti
C B7 B Em
Sen gittin gideli yalnızlık mevsimi
Em Am D G
Yıldızlar yok artık güneş çoktan battı
C B7 B Em
Sen gittin gideli yalnızlık mevsimi

C Bm C Bm
Ağlıyorum ağlıyorum sevgilim ağlıyorum
B7 Em C B7 -(B) - B7
Nezaman geleceksin sevgilim ağlıyorum


Em Am D G
Gözünde kanlı yaşlar kalbinde aşk acısı
C B7 B Em
Yine geldi yalnızlık mevsimi

birkaç yerde akorlar yanlış gibi geldi, bence budur müdür


yukarta - 15.11.2011 22:17:06

herkesee çokk tesekkur ederım kesık olmayın ;)


eraytalay - 15.11.2011 21:27:09

15 Kasım 2011 Salı tarihinde MrYm! yazmıştı:
bu da çok güzel olmuş tebrik ederim
çokkk tesekkur ederımm


eraytalay - 15.11.2011 21:26:12

senin icin mermiye kafa atarım el bombasını tutarım diosun ama gene tık yok ha :P
guzel olmus kardesim...


robhalford - 15.11.2011 21:18:20

Demolar - düşlerde sevdim seni
duygulu parca yıpratıo insanı ))


robhalford - 15.11.2011 21:08:52

mersi varsa baska redd den istek calarız efendim eglenmelik takılıyorum zaman oldukca...


robhalford - 15.11.2011 20:51:22

bu da çok güzel olmuş tebrik ederim


MrYm! - 15.11.2011 20:50:22

çok güzel söylemişsin tebrikler


MrYm! - 15.11.2011 20:49:47

15 Kasım 2011 Salı tarihinde mrymm yazmıştı:
harikaaa... :)
çok teşekkürler cok mutlu oldum :}


eraytalay - 15.11.2011 20:28:00

harikaaa... :)


mrymm - 15.11.2011 20:11:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Fikret Kızılok - Gönül  ver 3 - AKOR
Ritim: A(7)-AY-AY derken A(7) ne demek oluyor?


ivanpetroviç - 15.11.2011 19:54:55

Sayfalar:  [4419]  [4420]  [4421]  [4422]  [4423]  [4424]  [4425]  [ 4426 ]  [4427]  [4428]  [4429]  [4430]  [4431]  [4432]  [4433] 

Anket
02apo soruyor:
Acil Gitarımı Değişmem Gerekiyor Manuel Raymond Serisinden Hangisini Alayım?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.