|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Sebebim Olur - AKOR
ritmi başlangıçta am(P-i-m-i) dm (P-çek-çek) çek çekte iki teli ive m yi ikikere çekiyosun karışık biraz :D ama güzel oluyo standartı bu ama hiç beceremiyen standart 3/4 lük yapsın
baturman - 15.11.2011 22:25:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Flört - Yalnızlık Mevsimi ver 3 - AKOR
Em Am D G Soldu bütün çiçekler Kuşlar göç etti C B7 B Em Sen gittin gideli yalnızlık mevsimi Em Am D G Yıldızlar yok artık güneş çoktan battı C B7 B Em Sen gittin gideli yalnızlık mevsimi C Bm C Bm Ağlıyorum ağlıyorum sevgilim ağlıyorum B7 Em C B7 -(B) - B7 Nezaman geleceksin sevgilim ağlıyorum
Em Am D G Gözünde kanlı yaşlar kalbinde aşk acısı C B7 B Em Yine geldi yalnızlık mevsimi birkaç yerde akorlar yanlış gibi geldi, bence budur müdür
yukarta - 15.11.2011 22:17:06
|
|
herkesee çokk tesekkur ederım kesık olmayın ;)
eraytalay - 15.11.2011 21:27:09
|
15 Kasım 2011 Salı tarihinde MrYm! yazmıştı: bu da çok güzel olmuş tebrik ederim çokkk tesekkur ederımm
eraytalay - 15.11.2011 21:26:12
|
senin icin mermiye kafa atarım el bombasını tutarım diosun ama gene tık yok ha :P guzel olmus kardesim...
robhalford - 15.11.2011 21:18:20
|
Demolar - düşlerde sevdim seni
duygulu parca yıpratıo insanı ))
robhalford - 15.11.2011 21:08:52
|
|
mersi varsa baska redd den istek calarız efendim eglenmelik takılıyorum zaman oldukca...
robhalford - 15.11.2011 20:51:22
|
|
bu da çok güzel olmuş tebrik ederim
MrYm! - 15.11.2011 20:50:22
|
|
çok güzel söylemişsin tebrikler
MrYm! - 15.11.2011 20:49:47
|
15 Kasım 2011 Salı tarihinde mrymm yazmıştı: harikaaa... :) çok teşekkürler cok mutlu oldum :}
eraytalay - 15.11.2011 20:28:00
|
|
harikaaa... :)
mrymm - 15.11.2011 20:11:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fikret Kızılok - Gönül ver 3 - AKOR
Ritim: A(7)-AY-AY derken A(7) ne demek oluyor?
ivanpetroviç - 15.11.2011 19:54:55
|
|
|