|
|
Anketler - Türk Rock Müziği Denince Aklınıza İlk Gelen Sanatçı?
ATHENA
AthenaKolik - 14.11.2011 20:28:31
|
|
eyvallah:).
Li Paris Man - 14.11.2011 20:14:19
|
14 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde Furkan_ yazmıştı: Mert abi ritime biraz daha alışman lazım bazı yerlerde hızlanıyorsun , şarkıyı da daha iyi dinlersen söyleyişinde ki farklılıkları göreceksin eminim ki.Başarılar. Saolasın Furkancım.. Eksik olma. Evet haklısın.. Eleştirideki ton farkı seninki akortlu gitar gibi diğer arkadaşın akortsuz gitar gibi..:))
smert62 - 14.11.2011 19:46:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Müzeyyen Senar - Duydum Ki Unutmuşsun - TAB
1 - 11 yanlış anlaşılıyo kardeş orası 1-1-1 olucak (:
ceren_g.türkmen - 14.11.2011 19:45:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Okan Reis - Islandı Yine Gözlerim - AKOR
12 Temmuz 2011 Salı tarihinde roolfear yazmıştı: Harika oturmus akorlar yalnız , arpej bölümünde '' F '' den sonra ''em'' gelirse dha iyi oturyo gibi geldi bana , deneyin :) , tşkler paylasm icin. aynen kardes
Leventabi - 14.11.2011 19:41:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Akşam ver 4 - TAB
14 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde alimedi yazmıştı: <ul> <li>A-0----3-2-3-2-0---3-2-3--------3-2-3-2-0-3-2-0-3-2-0-0 <br/> E---2-0-0----0---2-0-0---0-0-2-0-0---0------------------- <br/> </li> </ul> hayır
alimedi - 14.11.2011 19:03:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Akşam ver 4 - TAB
14 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde alimedi yazmıştı: <ul> <li>A-0----3-2-3-2-0---3-2-3--------3-2-3-2-0-3-2-0-3-2-0-0 <br/> E---2-0-0----0---2-0-0---0-0-2-0-0---0------------------- <br/> </li> </ul> hayır
alimedi - 14.11.2011 19:03:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Akşam ver 4 - TAB
<ul> <li>A-0----3-2-3-2-0---3-2-3--------3-2-3-2-0-3-2-0-3-2-0-0 <br/> E---2-0-0----0---2-0-0---0-0-2-0-0---0------------------- <br/> </li> </ul>
alimedi - 14.11.2011 19:01:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ludwig Van Bethoven - 9.senfoni - TAB
ya ne hatası sallama kendim çıkardım ben aynı böyle kulağın mı yok .
Desperado127 - 14.11.2011 18:57:31
|
|
Mert abi ritime biraz daha alışman lazım bazı yerlerde hızlanıyorsun , şarkıyı da daha iyi dinlersen söyleyişinde ki farklılıkları göreceksin eminim ki.Başarılar.
Furkan_ - 14.11.2011 18:48:25
|
Anketler - HERMAN Lİ'yi tanı yormusunuz?
DragonForcenın muhteşem gitarıdır bana kalırsa dünyada hız konusunda öne gelen çok iyi bir gitaristtir. Dragonforce-heroes of our time şarkısını dinlerseniz nasıl bir gitarist olduğunu anlarsınız.
Dr.SouL - 14.11.2011 18:18:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Yarım - AKOR
süper olmuş emeğine kulağına sağlık :))
avcin - 14.11.2011 17:54:21
|
|
|