|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nil Karaibrahimgil - Havuz Problemi - AKOR
güzel ama a# ve g yerine gm daha ii oluor
rock_egirl - 13.11.2011 18:24:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Pirates Of The Caribbean - AKOR
saol arkadasim güzel paylasim dinledim aynen oluyo abartmaya gerek yok
Kingofkings - 13.11.2011 18:04:59
|
13 Kasım 2011 Pazar tarihinde by_chawush yazmıştı: Kardeşim hep kalite hep müzik kokuyo birde bileler mi yapıyorsun bilmiyorum ama hep sevdiğim şarkılar :) Ruhuna sağlık :) :):) demek ki tarzlarımız aynı çok tesekkurler kardeşim yorumun için ;)
eraytalay - 13.11.2011 17:47:20
|
13 Kasım 2011 Pazar tarihinde MusicalParadoX yazmıştı: Harika yeni demolarını 4 gözle haatta 8 gözle bekliyorum hepsini dinledim çok başarılı :)) :)) cok tesekkur ederim, bi ara baya ara vermistim de tekrar kayitlara baslayabilirim belli olmaz :) tekrar tesekkur ederimm
DMT - 13.11.2011 17:42:25
|
|
Tesekkürlerr :)
DMT - 13.11.2011 17:40:52
|
|
çok güzel :D
bekocomtr - 13.11.2011 17:39:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz - AKOR
ritmi çıkaramayan utanmalı 1 yıldır gitar çalıyorum ritim çıkarma gibi bi sıkıntım yok ritimleri deniyerek bulacaksınız sorarak değil !! ama solosu zor arkadaşlar bilen biri msj atsın yada paylaşsın adam gibi solo
acemigitarisSt - 13.11.2011 17:30:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Dön - AKOR
çok güzel olmuş, yine her zaman ki gibi..
Kutluhan Meral - 13.11.2011 17:08:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz - TAB
çıkarabilen varsa yardımcı olsun daha 1 yıldır gitar çalıyorum
acemigitarisSt - 13.11.2011 16:42:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz - TAB
çıkartamadım
acemigitarisSt - 13.11.2011 16:40:26
|
|
olmamıs kardes akorlara dikkat etsn iyi olurdu bence
Tuncay SYMN - 13.11.2011 16:11:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Fly To Stay Alive - AKOR
12 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde ahmetserhat yazmıştı: ritim nasıl olcak?? Ayyayya
_-YalıN-_ - 13.11.2011 16:09:38
|
|
|