Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4430]  [4431]  [4432]  [4433]  [4434]  [4435]  [4436]  [ 4437 ]  [4438]  [4439]  [4440]  [4441]  [4442]  [4443]  [4444] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Nil Karaibrahimgil - Havuz Problemi  - AKOR
güzel ama a# ve g yerine gm daha ii oluor


rock_egirl - 13.11.2011 18:24:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Pirates Of The Caribbean  - AKOR
saol arkadasim güzel paylasim dinledim aynen oluyo abartmaya gerek yok


Kingofkings - 13.11.2011 18:04:59

13 Kasım 2011 Pazar tarihinde by_chawush yazmıştı:
Kardeşim hep kalite hep müzik kokuyo birde bileler mi yapıyorsun bilmiyorum ama hep sevdiğim şarkılar :) Ruhuna sağlık :)
:):) demek ki tarzlarımız aynı çok tesekkurler kardeşim yorumun için ;)


eraytalay - 13.11.2011 17:47:20

13 Kasım 2011 Pazar tarihinde MusicalParadoX yazmıştı:
Harika yeni demolarını 4 gözle haatta 8 gözle bekliyorum hepsini dinledim çok başarılı :))
:)) cok tesekkur ederim, bi ara baya ara vermistim de tekrar kayitlara baslayabilirim belli olmaz :) tekrar tesekkur ederimm


DMT - 13.11.2011 17:42:25

Tesekkürlerr :)


DMT - 13.11.2011 17:40:52

çok güzel :D


bekocomtr - 13.11.2011 17:39:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  - AKOR
ritmi çıkaramayan utanmalı 1 yıldır gitar çalıyorum ritim çıkarma gibi bi sıkıntım yok ritimleri deniyerek bulacaksınız sorarak değil !! ama solosu zor arkadaşlar bilen biri msj atsın yada paylaşsın adam gibi solo


acemigitarisSt - 13.11.2011 17:30:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Dön  - AKOR
çok güzel olmuş, yine her zaman ki gibi..


Kutluhan Meral - 13.11.2011 17:08:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  - TAB
çıkarabilen varsa yardımcı olsun daha 1 yıldır gitar çalıyorum


acemigitarisSt - 13.11.2011 16:42:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  - TAB
çıkartamadım


acemigitarisSt - 13.11.2011 16:40:26

olmamıs kardes akorlara dikkat etsn iyi olurdu bence


Tuncay SYMN - 13.11.2011 16:11:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Fly To Stay Alive  - AKOR
12 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde ahmetserhat yazmıştı:
ritim nasıl olcak??
Ayyayya


_-YalıN-_ - 13.11.2011 16:09:38

Sayfalar:  [4430]  [4431]  [4432]  [4433]  [4434]  [4435]  [4436]  [ 4437 ]  [4438]  [4439]  [4440]  [4441]  [4442]  [4443]  [4444] 

Anket
WXCVBN soruyor:
Sizce Amatör Gruplar Ne Kadar Başarılı?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.