Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4436]  [4437]  [4438]  [4439]  [4440]  [4441]  [4442]  [ 4443 ]  [4444]  [4445]  [4446]  [4447]  [4448]  [4449]  [4450] 
güzel olmuş:).


Li Paris Man - 12.11.2011 18:49:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Bir Damla Gözlerimde  ver 3 - AKOR
A AYYAY


SpanishGitarist - 12.11.2011 18:21:56

Demolar - Suat Seçkin - Git
12 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde nem89 yazmıştı:
çok güzel olmuş kim söylüyor bu şarkıyı orjinalde ve akorları varmı :) ellerinize sağlık
teşekkür ederim şarkı benim kendi bestem :)


Seckins - 12.11.2011 18:00:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı  ver 3 - AKOR
Bazı arkadaşların zekasına sığınarak söylüyorum.Şarkının akorları buysa ben size nasıl daha farklı bi şey sunabilirim? transpoze mi edeyim şarkıyı? aslını koyduk tab da koyduk.. yok efendm bi kaç yer değiştirmş diyorsun. al beynini tut fırlat be ;)


Sk8ter_Boi - 12.11.2011 17:42:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Pop Müzik - Hayat Bayram Olsa  - AKOR
07 Mart 2011 Pazartesi tarihinde Aybüke Cantürk yazmıştı:
ben bu şarkının ritmini yapamıyorum bana yardım ederseniz sevinirim
aynen bende


by17 - 12.11.2011 17:21:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Pop Müzik - Hayat Bayram Olsa  - AKOR
10 Nisan 2011 Pazar tarihinde KaRizMaaa yazmıştı:
Ellerini sağlık kardeşim ;)
aynen kardeşim biliyorum akorlarınıda çalamıyorum


by17 - 12.11.2011 17:20:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Haramiler - Mavi Duvar  - AKOR
26 Mart 2010 Cuma tarihinde alpernvar yazmıştı:
arkadaslar ben ce bu rada tam 2 tane ritim var
ilk olarak arpej atın p i m i a i m i
o yaz kısmın da 8 8 lik ritme girin
en sonun da da 6 8 lik riti me girin
veee SESİNE GÜVENEN VAR SA DA KAPO 2 DEN ALSIN
AMA BENİM SESE GORE KAPO 1 İDEALDİR
KOLAY GELSN
ay çok işime yaradı çok yararlı oldu çok saol ES teşekkürler :)


MavriMira - 12.11.2011 16:18:27

Demolar - Taner - Mevsimler Geçerken (Cover)
12 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı:
değişik ve çook güzel olmuş:):)...
Tebriklerr c(:
teşekkür ederim sağ ol :)


rockçı-gitarist - 12.11.2011 16:09:39

arkadaşım emeğe saygı ama hakkaten olmamış xD


xsencerx - 12.11.2011 16:09:23

Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
çok güzel olmuş tebrikler:).


Li Paris Man - 12.11.2011 15:16:31

10 Kasım 2011 Perşembe tarihinde hzldln* yazmıştı:
süper :)
çok teşekkürler:).


Li Paris Man - 12.11.2011 15:13:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Leman Sam - Sen Aşkımdan Vazgeçme  - AKOR
nakarattaki Am ler Dm olacak


The_N!ghtmare - 12.11.2011 14:50:00

Sayfalar:  [4436]  [4437]  [4438]  [4439]  [4440]  [4441]  [4442]  [ 4443 ]  [4444]  [4445]  [4446]  [4447]  [4448]  [4449]  [4450] 

Anket
frukan soruyor:
Elektro Gitarda İlk Çalınması Gereken Parça Hangisi?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.