|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı ver 3 - AKOR
acaba bu şarkının ritmi ne
Ali1 - 11.11.2011 22:58:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Berker - Gül Bakışlım - AKOR
ben ce aayyay da uygun ben böyle çalıom
Ali1 - 11.11.2011 22:57:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Öldür İstersen - AKOR
kulağına tüküreyim bu nasıl bir yazıştır. sallamışsın yea bildiğin :S
myguitar_me - 11.11.2011 22:39:32
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Hümeyra - Kördüğüm - AKOR
ritim nedir
emsalsiz_gitar - 11.11.2011 22:07:57
|
Demolar - Suat Seçkin - Sarı Gelin
11 Kasım 2011 Cuma tarihinde parliament yazmıştı: inanamadım gercekmiş... gerçek olan ne :)
Seckins - 11.11.2011 21:57:43
|
Demolar - Suat Seçkin - Sarı Gelin
11 Kasım 2011 Cuma tarihinde MusicalParadoX yazmıştı: Kıraçç demo yapmış gibi sesin hoş kardeşim ama özgün yorumlar yapabilirsin bence başarılar dilerim... teşekkür ederim :)
Seckins - 11.11.2011 21:57:22
|
Haberler - Model'den yeni Klip ' Pembe Mezarlık '
Değmesin Ellerimiz - Beyonce - Hello şarkısından araktır zaten. Girişide bir marştan alıntıdır. Ama yurdum insanı nerden bilecek Beyonce un şarkısını ki çalıntı olduğunu anlasın. Hatta karşılaştırmaya karşılık aa benziyomuş haberimiz yok dedikleri şarkı 2008 yıllarında çalınıyordu.
Ama şaşırmamak lazım, Türkiye de şöhret=çalıp çırpmak demek. Bu devlet dairelerinde de bütün sektörlerde de böyle. Yolsuzluğa prim veren bir ülkenin muzik ve sanat da hırsızlık karşısında uyanması zaten beklenemezdi.
Üstelik, model ilk değildir. Yüksek Sadakat da yapmıştır bunu. Athena da ( Cover bile olsa bir şey değişmiyor) Teoman da ve bir çok diğer sanatçı grup da bu şekilde isim yapmıştır. İbrahim tatlısesin arap şarkılardan arakladıklarını hiç saymıyorum bile.
Türkiye müzik sanat edebiyat anlamında neden bir İngiltere, İrlanda olamıyor sorusunun en güzel cevabıdır bu: Çalıp çırpmayı, başkasının yaptığını kendi yapmış gibi göstermeyi bir kenara bırakıp, gerçekten üretmeyi başaran bir nesil yetiştirdiği zaman. Ülkenin genelinde ki kafayla ise, bu neredeyse imkansız.
Yine TV şarkısında, ağlaşıp, dizilerle yaşayan, sonra çalıntı şarkılarla mutlu olan bir toplum, zaten daha fazlasını hak etmiyor fikrimce.
biolab - 11.11.2011 21:48:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Akıyor Zaman ver 2 - AKOR
telleri 1 seslik gevşetince (versiyon1 deki gibi )çok daha rahat çalınıyor.. Bu akorlar elimi ağrıttı :) yoksa aynı versiyon 1 ile..
Birde benim tercihim; Ebm7 Abm Gel desen gelemem Ebm7 Abm Öl desen ölemem
şeklinde daha hoş oluyor sanki.. İyi çalışmalar ;)
cns87 - 11.11.2011 21:48:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Akıyor Zaman - AKOR
Em7 Am Gel desen gelemem Em7 Am Öl desen ölemem.
olsa sanki daha güzel oluyor? Tabi usta sensin ;)
cns87 - 11.11.2011 21:43:56
|
Demolar - Suat Seçkin - Sarı Gelin
inanamadım gercekmiş...
parliament - 11.11.2011 21:34:57
|
Demolar - Değirmenler..
mükemmeldi !!
88_ - 11.11.2011 20:43:32
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Beni Al - AKOR
%100 eminim 6/8'lik ritim A AYAY
KnightOnline - 11.11.2011 20:42:39
|
|
|