|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Boş Yere - AKOR
arkadaşlar aradaki arpejleri yazabilirmisiniz
ajanda - 12.11.2011 22:05:51
|
Demolar - Senden önce senden sonra - Teoman
http://www.youtube.com/watch?v=QUPUKTbLptE&feature=feedu
rogueee - 12.11.2011 21:49:45
|
Anketler - Sizce 400 liraya akustik mi 300 liraya elektro mu?
300 liraya elektronun sapı gelir. Umarım yardımcı olmuşumdur :) Normal bir gitarın diyorum.
123KaRaKaYa123 - 12.11.2011 21:43:36
|
|
laptop mikrofonu olmasaydı daha iii olacagına inanıorum:)
srpylmaz - 12.11.2011 21:31:38
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Zehr-i Zakkum - AKOR
akor cetvelindeki x'ler ne demek???
qakqo$ş$ - 12.11.2011 21:01:46
|
Anketler - Bende programla hayko gibi evimden müzik üretebilirim aslında ama yapmıyorum işte
imi değil la imi yazcaktım yanlış olmuş
123KaRaKaYa123 - 12.11.2011 20:54:34
|
Anketler - Bende programla hayko gibi evimden müzik üretebilirim aslında ama yapmıyorum işte
İste HAYKO CEPKİN zamanında senin gibiymiş imi o icraata geçmiş :)
123KaRaKaYa123 - 12.11.2011 20:53:50
|
Anketler - Sizce Türkiyedeki En İyi Rock Sanatçılarından Biri?
PENTEGRAM
123KaRaKaYa123 - 12.11.2011 20:44:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Hayır Olamaz ver 2 - AKOR
24 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde gitarci çevril yazmıştı: arkadaşlar bu şarkıda ki D5 E5 ve F5 bunda ne kastediyoo
5'li akorlar benim bildiğim kadarıyla normal akorun basıldığı tellerde üstteki son teller basılacak şeklinde biliyorum ben. Tabi siz daha sağlam bir kaynaktan araştırın yine.. Kendime güvenmiyorum bu konuda.. gitarı amcalardan dayılardan öğrenmiş biri olarak çok engin bilgiye sahip değilim..
http://www.mygitar.com/forum/archive/index.php/t-3795.html şu site de sizlere yardımcı olur sanırsam..
Bu arada "d5-e5-f5 şeklinde oturmuyor sanki" diyesim var ama olumsuz eleştiri yapmak istemiyorum.. Acaba ben 5li akorları yanlış mı biliyorum da, ondan mı kulağıma oturmuyor??
cns87 - 12.11.2011 20:29:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Elbise - AKOR
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde TayfuRocK yazmıştı: http://www.trgala.com/mov0001.swf?%3F%C2%AD%1C Amacın ne senin liseli ? Hani gençlerin gitarla ilgilenip böyle bir siteden kendi adına veya başkası adına bilgilenme-bilgilendirme amacı gütmesine sonuna kadar desteğim varda.. Nedir bunu burda yapma amacın? Düşünsene biraz, yanımda kuzenlerim var ve gitarla vakit geçirme anları "korkunç bir yüz ve çığlık atan saçma bir animasyon.." gibi bir andan ibaret.. içine ettin günümüzün!!! Ufacık çocukları ağlattın. Hakkım helal değildir sana.. Yaşın ne olursa olsun çocuk değilsin.
Admin gör artık ben ilgilencem, ilgilenecek insanlarda bulucam sitenle eğer iznin olursa.. Kurtar şu siteyi artık ya!
cns87 - 12.11.2011 20:09:08
|
Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
12 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde Li Paris Man yazmıştı: çok güzel olmuş tebrikler:). çok sağoll ;)
rogueee - 12.11.2011 19:35:38
|
Demolar - Bir Çocuk Sevdim
12 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde karanlikdusler yazmıştı: gayet başarılı eline sağlık .. geçişlere biraz daha çalışmalısın bence (: başarılarının devamını dilerim ;) dikkat edeceğim,teşekkürler ;)
rogueee - 12.11.2011 19:34:55
|
|
|