12 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde ouz-1903 yazmıştı: emre abi benim yorumu biliyorsun zaten ;))) Bu şarkıyı hiç dinlemezdim ama artık dinliyorum : ) Çok başarılı . ;)))
Demolar - Murat Boz-Buralardan Giderim
emre abi benim yorumu biliyorsun zaten ;))) Bu şarkıyı hiç dinlemezdim ama artık dinliyorum : ) Çok başarılı . ;)))