sensey - 12.11.2011 14:40:40
SeRR@ - 12.11.2011 14:16:22
ahmetserhat - 12.11.2011 14:08:22
12 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde tutkusavas yazmıştı:ayy aay ayaay arkadaşlar...
tutkusavas - 12.11.2011 13:28:57
tutkusavas - 12.11.2011 13:28:15
123KaRaKaYa123 - 12.11.2011 13:05:06
tolg3ss - 12.11.2011 12:17:53
04 Temmuz 2011 Pazartesi tarihinde the guitar hero yazmıştı:Süper olmuş kulağına sağlık
alimedi - 12.11.2011 12:11:00
11 Kasım 2011 Cuma tarihinde anathema_ yazmıştı:tamam solo gitarist hızlıda şarkının tamamında da solo atılmaz ki. vokal kötü bu arada.
_SeRQeT_ - 12.11.2011 12:01:14
kardelen8624 - 12.11.2011 11:25:14
TRikimaru - 12.11.2011 11:17:00
hesennn1 - 12.11.2011 11:07:26