10 Kasım 2011 Perşembe tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: bence özgünlüğü yakalamışsınız :) müzisyenlik her şeyiyle bir bütündür sesle gitarla ve yazarlığıyla.. sizde bestenizle buna güzel bir örnek olmuşsunuz arkadaşım bence başarılı :):) sesinize , gitarınıza , yüreğinizze sağlıkk:):)
Demolar - Grup YapBoz ( Eren & Bahadır ) - Gelmeyeceğim
bence özgünlüğü yakalamışsınız :) müzisyenlik her şeyiyle bir bütündür sesle gitarla ve yazarlığıyla.. sizde bestenizle buna güzel bir örnek olmuşsunuz arkadaşım bence başarılı :):) sesinize , gitarınıza , yüreğinizze sağlıkk:):)