Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4451]  [4452]  [4453]  [4454]  [4455]  [4456]  [4457]  [ 4458 ]  [4459]  [4460]  [4461]  [4462]  [4463]  [4464]  [4465] 
ağzına sağlık ;)


emrektunca - 9.11.2011 04:04:42

Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
güzel olmuş başarılar dilerim :)


emrektunca - 9.11.2011 04:03:04

Demolar - Murat Boz-Buralardan Giderim
08 Kasım 2011 Salı tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
süper, çok başarılı ve çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk güzel :) dinlemekten bıkılmayacak bir çalışmaaa tek kelime ile mükemmel !! kaliteli müziğin bu sitedeki ender adresi emrektunca farkı!!söylenecek tek bir olumsuzluk yok on numara beş yıldır*****:):):) emeğinize , gitarınıza , sesinize sağlık:)
aaa çok sagolun efendim :=) çok mutlu ettiniz beni sevgili müzik arkadaşım :D
sizin de elinize saglık :)


emrektunca - 9.11.2011 02:49:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Alanson - Benim Hala Umudum Var  - AKOR
abi sen naptın yaaa mükemmel tebrkler...


fearlest123 - 9.11.2011 02:49:10

Demolar - Murat Boz-Buralardan Giderim
08 Kasım 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
Aynen Emre, kıskananlar veya bu güzel sesini çekemeyenlerdir takma kafana sen[zaten takmazsın da :) ].Başarılarının devamını diliyorum.İyi çalışmalar..Ses kartı alırsan haberim olsun ;)
erdi çok teşekkür ettim sende duymak gerçekten gzel :D
yani gereksiz hani tmm begenmeyebilir de acıkcası boyle uc olmaz o kadar kotu olsa 1 kişi 1 yıldız digerleri 5 yıldız vermez demi :) yıldızında da degilim objektif olunmasındayım ;)
sagol müzikle kal takmadım ztn senn de dedigin gibi sadece garip insanlar...


emrektunca - 9.11.2011 02:48:21

Demolar - Murat Boz-Buralardan Giderim
08 Kasım 2011 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı:
çook güzell tbr..
sagol serra :)
değişik olsun dedik ama birileri hiç begenmedi degişikligi sanırım :D
veya kıskananlar :)) olsun boş ver çok güzel :)
tesekkur ettim serr@ sagol belki de öyledir bilmem :D


emrektunca - 9.11.2011 02:46:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Flört - Aşka Dair  - AKOR
paylaşımın için çok teşekkürler , emeğine sağlık, fakat bu kısımda E akorunun Em olması gerektiğini düşünüyorum , :( bana bi yanlışlık var gibi geldi de


.......

BM Em A
Rüzgar alsa uçursa beni,
BM Em A
Okyanusun ortasına bıraksa,
BM Em A
Elimi tutan sen olsan, beni kurtarsan,
BM Em A
Yeni doğmuş bir bebek gibi ağlarım.

A E BM
Düşünüyorum aşka dair ne yapsam?
E E
Ah ne yapsam?
BM A E
Acaba beni öldürsem mi, ne yapsam?
BM E
Yoksa ben sen mi olsam?

.......


yukarta - 9.11.2011 02:34:48

Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
süppperrr


MrBsgl - 9.11.2011 01:33:20

Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
vokal harika gitar da oyle tabiki ,cok begendim ,bir yunanca gecmisiniz varmıdır?


bariscapt - 9.11.2011 00:27:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Cat Stevens - Lady D'arbanville  - AKOR
tam emin olamadım ama şarkı ritmi : A A Y sus Y A Y güzel uyuyor.


Gobbit - 8.11.2011 23:17:51

Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
ben ilk kez dinliyorum gercekten çok begendımm


eraytalay - 8.11.2011 23:12:24

sen gerçekten iyi iş çıkartıyorsun bu konuda ciddi bir planın yok mu bence piyasadaki bir çoğundan daha iyisin


by_CEA - 8.11.2011 23:02:23

Sayfalar:  [4451]  [4452]  [4453]  [4454]  [4455]  [4456]  [4457]  [ 4458 ]  [4459]  [4460]  [4461]  [4462]  [4463]  [4464]  [4465] 

Anket
TheDescrip soruyor:
Miguel Angela Ma160 Klasik Gitar Kalite Bakımından Ne Durumdadır ? Bilenler Lütfen Cevaplasın.











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.