|
|
|
ağzına sağlık ;)
emrektunca - 9.11.2011 04:04:42
|
Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
güzel olmuş başarılar dilerim :)
emrektunca - 9.11.2011 04:03:04
|
Demolar - Murat Boz-Buralardan Giderim
08 Kasım 2011 Salı tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: süper, çok başarılı ve çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk güzel :) dinlemekten bıkılmayacak bir çalışmaaa tek kelime ile mükemmel !! kaliteli müziğin bu sitedeki ender adresi emrektunca farkı!!söylenecek tek bir olumsuzluk yok on numara beş yıldır*****:):):) emeğinize , gitarınıza , sesinize sağlık:) aaa çok sagolun efendim :=) çok mutlu ettiniz beni sevgili müzik arkadaşım :D sizin de elinize saglık :)
emrektunca - 9.11.2011 02:49:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Alanson - Benim Hala Umudum Var - AKOR
abi sen naptın yaaa mükemmel tebrkler...
fearlest123 - 9.11.2011 02:49:10
|
Demolar - Murat Boz-Buralardan Giderim
08 Kasım 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı: Aynen Emre, kıskananlar veya bu güzel sesini çekemeyenlerdir takma kafana sen[zaten takmazsın da :) ].Başarılarının devamını diliyorum.İyi çalışmalar..Ses kartı alırsan haberim olsun ;)
erdi çok teşekkür ettim sende duymak gerçekten gzel :D yani gereksiz hani tmm begenmeyebilir de acıkcası boyle uc olmaz o kadar kotu olsa 1 kişi 1 yıldız digerleri 5 yıldız vermez demi :) yıldızında da degilim objektif olunmasındayım ;) sagol müzikle kal takmadım ztn senn de dedigin gibi sadece garip insanlar...
emrektunca - 9.11.2011 02:48:21
|
Demolar - Murat Boz-Buralardan Giderim
08 Kasım 2011 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı: çook güzell tbr.. sagol serra :) değişik olsun dedik ama birileri hiç begenmedi degişikligi sanırım :D veya kıskananlar :)) olsun boş ver çok güzel :) tesekkur ettim serr@ sagol belki de öyledir bilmem :D
emrektunca - 9.11.2011 02:46:58
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Flört - Aşka Dair - AKOR
paylaşımın için çok teşekkürler , emeğine sağlık, fakat bu kısımda E akorunun Em olması gerektiğini düşünüyorum , :( bana bi yanlışlık var gibi geldi de
.......
BM Em A Rüzgar alsa uçursa beni, BM Em A Okyanusun ortasına bıraksa, BM Em A Elimi tutan sen olsan, beni kurtarsan, BM Em A Yeni doğmuş bir bebek gibi ağlarım.
A E BM Düşünüyorum aşka dair ne yapsam? E E Ah ne yapsam? BM A E Acaba beni öldürsem mi, ne yapsam? BM E Yoksa ben sen mi olsam?
.......
yukarta - 9.11.2011 02:34:48
|
Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
süppperrr
MrBsgl - 9.11.2011 01:33:20
|
Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
vokal harika gitar da oyle tabiki ,cok begendim ,bir yunanca gecmisiniz varmıdır?
bariscapt - 9.11.2011 00:27:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cat Stevens - Lady D'arbanville - AKOR
tam emin olamadım ama şarkı ritmi : A A Y sus Y A Y güzel uyuyor.
Gobbit - 8.11.2011 23:17:51
|
Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
ben ilk kez dinliyorum gercekten çok begendımm
eraytalay - 8.11.2011 23:12:24
|
|
sen gerçekten iyi iş çıkartıyorsun bu konuda ciddi bir planın yok mu bence piyasadaki bir çoğundan daha iyisin
by_CEA - 8.11.2011 23:02:23
|
|
|