Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4453]  [4454]  [4455]  [4456]  [4457]  [4458]  [4459]  [ 4460 ]  [4461]  [4462]  [4463]  [4464]  [4465]  [4466]  [4467] 
08 Kasım 2011 Salı tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
Bu gitardaki hızı kontrol edememe durumu bendede var :D ama güzel :) Sesiniz Hoş :)
teşekkürler. cruse controllü bir gitar almayı düşünüyorum bakalım :)


by_CEA - 8.11.2011 21:03:54

Demolar - Sıla - Ne Desem İnanırsın
08 Kasım 2011 Salı tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
Güzel :)
teşekkürler


by_CEA - 8.11.2011 21:02:49

Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
sesin ve gitarın çok güzel.tebrikler..


Erdi_256 - 8.11.2011 20:58:11

08 Kasım 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde eraytalay yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
çok güzell
çok tesekkur ederım begenmenıze sevindim :)
ıımm şeyyy akorları rica edebilir miyim :)
tabıkı buraya eklıyım en ıyısı :)


eraytalay - 8.11.2011 20:54:28

08 Kasım 2011 Salı tarihinde eraytalay yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
çok güzell
çok tesekkur ederım begenmenıze sevindim :)
ıımm şeyyy akorları rica edebilir miyim :)


rogueee - 8.11.2011 20:50:59

Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
08 Kasım 2011 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı:
çookkk güzel olmuş ağzına sağlık:):):))
çookkk teşekkürler :))


rogueee - 8.11.2011 20:45:54

Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
çookkk güzel olmuş ağzına sağlık:):):))


SeRR@ - 8.11.2011 20:44:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 6 - TAB
<p>"/fck/editor/images/smiley/msn/thumbs_up.gif" alt=""/>S&Uuml;PER HOCAM EMEĞİNE ELİNE SAĞLIK"/fck/editor/images/smiley/msn/lightbulb.gif" alt=""/></p>


Punk HearT - 8.11.2011 20:42:57

08 Kasım 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
çok güzell
çok tesekkur ederım begenmenıze sevindim :)


eraytalay - 8.11.2011 20:23:08

çok güzell


rogueee - 8.11.2011 20:22:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Kaybedenler Kulübü - My Woman  - AKOR
Am ve em le şarkıyı çaldım ama yerlerini yanlş yazmışsın sanki senin yazdığını çalamadım


MahmutA - 8.11.2011 20:08:47

Demolar - Murat Boz-Buralardan Giderim
Aynen Emre, kıskananlar veya bu güzel sesini çekemeyenlerdir takma kafana sen[zaten takmazsın da :) ].Başarılarının devamını diliyorum.İyi çalışmalar..Ses kartı alırsan haberim olsun ;)


Erdi_256 - 8.11.2011 19:37:50

Sayfalar:  [4453]  [4454]  [4455]  [4456]  [4457]  [4458]  [4459]  [ 4460 ]  [4461]  [4462]  [4463]  [4464]  [4465]  [4466]  [4467] 

Anket
Cioross soruyor:
İbanez V72ece Mi Yoksa Ibanez Aeg8e Mi?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.