|
|
08 Kasım 2011 Salı tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: Bu gitardaki hızı kontrol edememe durumu bendede var :D ama güzel :) Sesiniz Hoş :) teşekkürler. cruse controllü bir gitar almayı düşünüyorum bakalım :)
by_CEA - 8.11.2011 21:03:54
|
Demolar - Sıla - Ne Desem İnanırsın
08 Kasım 2011 Salı tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: Güzel :) teşekkürler
by_CEA - 8.11.2011 21:02:49
|
Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
sesin ve gitarın çok güzel.tebrikler..
Erdi_256 - 8.11.2011 20:58:11
|
08 Kasım 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde eraytalay yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı: çok güzell çok tesekkur ederım begenmenıze sevindim :) ıımm şeyyy akorları rica edebilir miyim :) tabıkı buraya eklıyım en ıyısı :)
eraytalay - 8.11.2011 20:54:28
|
08 Kasım 2011 Salı tarihinde eraytalay yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı: çok güzell çok tesekkur ederım begenmenıze sevindim :) ıımm şeyyy akorları rica edebilir miyim :)
rogueee - 8.11.2011 20:50:59
|
Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
08 Kasım 2011 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı: çookkk güzel olmuş ağzına sağlık:):):)) çookkk teşekkürler :))
rogueee - 8.11.2011 20:45:54
|
Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
çookkk güzel olmuş ağzına sağlık:):):))
SeRR@ - 8.11.2011 20:44:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun ver 6 - TAB
<p>"/fck/editor/images/smiley/msn/thumbs_up.gif" alt=""/>SÜPER HOCAM EMEĞİNE ELİNE SAĞLIK"/fck/editor/images/smiley/msn/lightbulb.gif" alt=""/></p>
Punk HearT - 8.11.2011 20:42:57
|
08 Kasım 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı: çok güzell çok tesekkur ederım begenmenıze sevindim :)
eraytalay - 8.11.2011 20:23:08
|
|
çok güzell
rogueee - 8.11.2011 20:22:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kaybedenler Kulübü - My Woman - AKOR
Am ve em le şarkıyı çaldım ama yerlerini yanlş yazmışsın sanki senin yazdığını çalamadım
MahmutA - 8.11.2011 20:08:47
|
Demolar - Murat Boz-Buralardan Giderim
Aynen Emre, kıskananlar veya bu güzel sesini çekemeyenlerdir takma kafana sen[zaten takmazsın da :) ].Başarılarının devamını diliyorum.İyi çalışmalar..Ses kartı alırsan haberim olsun ;)
Erdi_256 - 8.11.2011 19:37:50
|
|
|