08 Kasım 2011 Salı tarihinde by_CEA yazmıştı: sen gerçekten iyi iş çıkartıyorsun bu konuda ciddi bir planın yok mu bence piyasadaki bir çoğundan daha iyisin
öncelikle çok tesekkur ederım güzel dusuncenız ıcın malesef oyle bır planım yok daha dogrusu boyle bır ımkanım yok işim dolayısıyla :)