Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4447]  [4448]  [4449]  [4450]  [4451]  [4452]  [4453]  [ 4454 ]  [4455]  [4456]  [4457]  [4458]  [4459]  [4460]  [4461] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  ver 3 - AKOR
ritim 9 8 lik


DoRaa - 9.11.2011 18:50:20

Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
08 Kasım 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
sesin ve gitarın çok güzel.tebrikler..
teşekkürler ;)


rogueee - 9.11.2011 18:45:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar Kurt - Ruhum  ver 2 - AKOR
ritmi nedir söylr msnz


Alprrrr - 9.11.2011 18:31:15

Akor|Tab|Söz|Nota - İlhan İrem - Anlasana  ver 2 - AKOR
bunu hangi ritimle çalabilirim yazabilir misinz


Alprrrr - 9.11.2011 18:27:03

Anketler - Grup ismi olarak hangisini önerirsiniz???
03 Ekim 2010 Pazar tarihinde IIEstaticFearII yazmıştı:
EstaticFear Nasıl ?? :) Estetikkorku
EstaticFear diye bir şey yok ingilizce de

aesthetic=estetik.

yok şayet Ecstatic yazmaya çalıştıysan onun anlamıda bir şeye hayran, kendinden geçmiş vs demektir.

gerçi 1 yıl önce yazmışsın, bu yazdığımı okumayacaksın bile, adında yanlış:)
neyse takıl kafana göre.


biolab - 9.11.2011 18:18:08

Anketler - En sevdiğiniz arabesk/fantezi şarkıcısı?
26 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde mago58 yazmıştı:
arkadaş arebesk fantezi ve gülben ergen !ya bu anketleri onaylayan insan müzikten anlıyor mu?
gülben ergenin yaptığı şeyin arabesk/fantaziden bir farkı yok ki zaten. burada kilerin hepsi hatta serdar ortaç bile pop değil arabesk yapıyor diyebilirim. sadece arkaya pop ritm i ekliyorlar o kadar. Türkiye de gerçek anlamda pop müzik düzgün yapılmıyor zaten. Bir iki kişi elektro pop tarzı şeyler denedi onun dışında bütün yapılan şeyler Rock soundu altında olanlar bile örneğin - 84 - arabesk tabanlı müziklerdir. hatta rap statusune aldığınız sagopa kajmer bile alt yapısında arabeski kullanır. Yani Türkiye de en çok duyduğunuz bütün şarkıların temelinde PoP değil Arabesk vardır.

İnsanların müzikten anlamadıklarını eleştirebilmek için önce müzikten anlamak gerekmez mi?


biolab - 9.11.2011 18:13:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Cambaz  ver 3 - AKOR
D--9-9-9-9-9-9-9-9-9-9-9-9-9-9-9-9-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7|5-5--5-5-5------------------
A--7-7-7-7-7-7-7-7-6-6-6-6-6-6-6-6-5-5-5-5-5-5-5-5-4-4-4-4-4-4-4-4|3-3--3-3-3|6-6-6-6-6-6-6|
E--0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0--------------|4-4-4-4-4-4-4|


byildiz12 - 9.11.2011 17:46:20

Solo kaymış.Bir başlangıç için normal olmuş... Yinede idare eder.


123KaRaKaYa123 - 9.11.2011 17:42:48

Anketler - Sizce Gitar Çalmaya Hangisiyle Başlamak Daha Doğru Olur?
Bir insan gitara joe satrıanı gibi solo ile bir ispanyol gibi flamenco ile metallica arpejleri ile başlayamaz... En uygunu parmak alıştırmasıdır [ C.C.C ]


123KaRaKaYa123 - 9.11.2011 17:38:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Celine Dion - My Heart Will Go On (Titanic)  - TAB
28 Eylül 2009 Pazartesi tarihinde Mewto yazmıştı:
güzelde 5-3 diye yukarı çıkmaya gerek yok aynı telde yaparsan daha iyi ses bozuluyor
ewt doğru si teline çıkınca bozuluyo çıkmaya gerek yok :)))


AthenaKolik - 9.11.2011 17:34:25

Anketler - 2010 Sonisphere Festivali İstanbul Hakkında...
İlk defa duyuyorum :)


123KaRaKaYa123 - 9.11.2011 17:30:19

Anketler - Sizce hangi şarkı giderek kötüleşen dünyamıza daha uygundur?
22 Ocak 2011 Cumartesi tarihinde gitarcıgökberk yazmıştı:
Mor ve Ötesi - Uyan en iyi anlatan parçalardan biri
+1


onder88 - 9.11.2011 17:20:37

Sayfalar:  [4447]  [4448]  [4449]  [4450]  [4451]  [4452]  [4453]  [ 4454 ]  [4455]  [4456]  [4457]  [4458]  [4459]  [4460]  [4461] 

Anket
kadir12344 soruyor:
Cort sfx1f sahne için








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.