|
|
Demolar - Murat Boz-Buralardan Giderim
beş yıldızz*****:):) olcaktı o:)
sessiztranzpoze - 8.11.2011 22:39:44
|
Demolar - Bu Kalp Seni Unutur mu? (Süper Yorum)
emeğinize ,sesinize sağlık:) sitede profesyonel geçinen ancak amatörce çalışan bi çok yorumcudan çook çook daha iyi..!! çalışmalarınızın devamını görmek dileğiyle..
sessiztranzpoze - 8.11.2011 22:38:00
|
Demolar - Murat Boz-Buralardan Giderim
süper, çok başarılı ve çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk güzel :) dinlemekten bıkılmayacak bir çalışmaaa tek kelime ile mükemmel !! kaliteli müziğin bu sitedeki ender adresi emrektunca farkı!!söylenecek tek bir olumsuzluk yok on numara beş yıldır*****:):):) emeğinize , gitarınıza , sesinize sağlık:)
sessiztranzpoze - 8.11.2011 22:35:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emrah - Götür Beni Gittigin Yere ver 4 - AKOR
arkadaşlar ritim AAYYAY atıyorum ama alpej ne olcak yazarsanız sevinirm
korveay - 8.11.2011 22:28:56
|
Demolar - bana bir masal anlat baba (iddialıyım sitede daha güzeli olamaz)
bence çok harika olmuş herşey süperdi sesinde çok harika .tek kelimeyle süper.
akorgitar - 8.11.2011 22:26:57
|
Anketler - Isaac Albeniz'in Asturias'ı mı Yoksa Metallica'nın Nothing Else Matters'ı mı?
nothing else matters diyenler acaba hiç asturias dinlediler mi merak ediyorum
grafan - 8.11.2011 22:18:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Işıklı Yol - AKOR
yanlış diyen arkadaşlar bu işi bıraksınlar şanslarını resimde veya sanatın diğer dallarında denesinler. Doğru değil akorlar mükemmel sadece Kulağına ve yüreğine sağlık :)))
Tibet - 8.11.2011 22:16:30
|
|
süper bir parça
akorgitar - 8.11.2011 21:47:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun ver 7 - TAB
iyi iyi
VaLentino^ - 8.11.2011 21:28:07
|
08 Kasım 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde eraytalay yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde eraytalay yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı: çok güzell çok tesekkur ederım begenmenıze sevindim :) ıımm şeyyy akorları rica edebilir miyim :) Em bm Dönülmez yollarımı kararsız günlerimi C bm am Şu garip hikayemi gözyaşlarım anlatır am em Ömrümün zararını kaybettiğim yarını dm7 B Mutluluk yıllarımı gözyaşlarım anlatır
Em D Sana ağlayan kimdi bm em Seni kim candan sevdi C Bm Ne hale düştüm şimdi C bm am Gözyaşlarım anlatır
Em bm Sensizlik neler aldı hayallerim nasıldı C bm am Senden bana ne kaldı gözyaşlarım anlatır am em Karardı gecelerim ben nerdeyim ben kimim dm7 B Seni nasıl beklerim gözyaşlarım anlatır
çokkkkkk tşk ederim.ama sanırım transpoze etmem gerekecek sen em den mi söyledin? rica ederim ben kapo 2 den soyledım ;)
eraytalay - 8.11.2011 21:12:00
|
Demolar - Cem Özkan - Dön Bana (by CEA)
08 Kasım 2011 Salı tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: katılıyorum benim telefonda :D bambaşka sesler çıkıyo :) :D söylenen şarkı kadar kayıt kalitesi de önemli diye düşünüyorum. genelde cep telefonu kayıtları çok da kaliteli olmaz ama bendeki gayet iyi ve memnunum tavsiye ederim
by_CEA - 8.11.2011 21:07:33
|
08 Kasım 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde eraytalay yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı: çok güzell çok tesekkur ederım begenmenıze sevindim :) ıımm şeyyy akorları rica edebilir miyim :) Em bm Dönülmez yollarımı kararsız günlerimi C bm am Şu garip hikayemi gözyaşlarım anlatır am em Ömrümün zararını kaybettiğim yarını dm7 B Mutluluk yıllarımı gözyaşlarım anlatır
Em D Sana ağlayan kimdi bm em Seni kim candan sevdi C Bm Ne hale düştüm şimdi C bm am Gözyaşlarım anlatır
Em bm Sensizlik neler aldı hayallerim nasıldı C bm am Senden bana ne kaldı gözyaşlarım anlatır am em Karardı gecelerim ben nerdeyim ben kimim dm7 B Seni nasıl beklerim gözyaşlarım anlatır
eraytalay - 8.11.2011 21:04:47
|
|
|