23 Ekim 2009 Cuma tarihinde uTc yazmıştı: bat_hu | 24 Ağustos 2009 Pazartesi 21:33 bu akorlara yanlış diyen arkadaşlar gitar çalmayı biliyorlar mı acaba? yoksa sadece Am, Em, D gibi notalardan mı ibaret gitar çalmaları? %100 doğru olmuş akorlar çok tebrik ediyorum.
aynen öyle tam oturuyor süper ^^
Herkes annesinin karnından gitar öğrenmiş doğmuyor . o yüzden o akorları bilmeyenleri aşşalamaya hiçç hakkınız yok böbürlenmekle adam olunmuyor ..