|
|
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı:
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde meLisa:) yazmıştı: 3 kere yüklenmiş ya :) bu kaldı sildim ama görmedim hiç yorumları ne yorumlar vardıki senmi yazmıştın :) ne yazmıştın :) hehhehe :) teşekkürler :) hee bn yazıktım bide smert yazıktı :):):)) son yorumlara bakınca görün :)) bu arada rica edrm ;) tamamdır :) teşekkür ederim :) begendiyseniz ne mutlu bana :)
meLisa:) - 6.11.2011 21:23:54
|
|
buda 10 üzerinden 7
orkun44 - 6.11.2011 21:19:38
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Noyan - Hatırla Sevgili - AKOR
Akorlar basitleştirilmiş akorlardır. Transpoze halleridir. Gitara yeni başlayanlar için düzenlenmiştir.
Tones - 6.11.2011 21:19:33
|
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde smert62 yazmıştı:
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı:
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde smert62 yazmıştı: Güzel ellerine sağlık.. hihihi bizim yorumlar uçtuydu :) Yeniden yaadım oldu bitti emeğe saygı.. hıhı..
SeRR@ - 6.11.2011 21:15:51
|
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı:
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde smert62 yazmıştı: Güzel ellerine sağlık.. hihihi bizim yorumlar uçtuydu :) Yeniden yaadım oldu bitti emeğe saygı..
smert62 - 6.11.2011 21:14:49
|
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde smert62 yazmıştı: Güzel ellerine sağlık.. hihihi bizim yorumlar uçtuydu :)
SeRR@ - 6.11.2011 21:13:31
|
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde meLisa:) yazmıştı: 3 kere yüklenmiş ya :) bu kaldı sildim ama görmedim hiç yorumları ne yorumlar vardıki senmi yazmıştın :) ne yazmıştın :) hehhehe :) teşekkürler :) hee bn yazıktım bide smert yazıktı :):):)) son yorumlara bakınca görün :)) bu arada rica edrm ;)
SeRR@ - 6.11.2011 21:12:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Ömrümün Sahibi ver 2 - AKOR
25 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde baris_ayt yazmıştı: Gerçekten de olağan üstü süper :) cok teşekkrler
cyprss - 6.11.2011 21:11:36
|
|
Güzel ellerine sağlık..
smert62 - 6.11.2011 21:11:34
|
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı: yahu diğerini nie sildin :))yorumlar gitti nese kısaca güzell işde devam :)) 3 kere yüklenmiş ya :) bu kaldı sildim ama görmedim hiç yorumları ne yorumlar vardıki senmi yazmıştın :) ne yazmıştın :) hehhehe :) teşekkürler :)
meLisa:) - 6.11.2011 21:11:34
|
|
3 kere yüklenmiş ya :) bu kaldı sildim ama görmedim hiç yorumları ne yorumlar vardıki senmi yazmıştın :) ne yazmıştın :) hehhehe :) teşekkürler :)
meLisa:) - 6.11.2011 21:10:25
|
|
yahu diğerini nie sildin :))yorumlar gitti nese kısaca güzell işde devam :))
SeRR@ - 6.11.2011 21:06:57
|
|
|