|
|
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde by_chawush yazmıştı: Ses kaliteli, sitedeki en iyi seslerden. Çok güzel olmuş, ağzına sağlık. çok tesekkur ederım kardesım senden duymak guzel ellerıne saglık.
eraytalay - 6.11.2011 20:00:15
|
|
Ses kaliteli, sitedeki en iyi seslerden. Çok güzel olmuş, ağzına sağlık.
by_chawush - 6.11.2011 19:47:36
|
Demolar - Vur Yüreğim (Sertab Erener) - Nihat Kalem
Teşekkür ederim arkadaşlar :)
by_chawush - 6.11.2011 19:40:43
|
Demolar - Vur Yüreğim (Sertab Erener) - Nihat Kalem
hocam çok begendım gercekten harika ;)
eraytalay - 6.11.2011 19:27:14
|
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı:
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde eraytalay yazmıştı:
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı: vuufff Süper sesin ya çok güüzelll olmuş c(: c(: o ses trkyeye gidebilseydin ya {: keşke..ben de çok ısterdım begenmene cok sevındım serra çok tesekkurler c(: bnm gülüşümü çalmışş :))) {: bak bunu yapabilirum artıkın asdf ;) tabiki ne demek {:
eraytalay - 6.11.2011 19:26:21
|
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde sammc1905 yazmıştı: offffff beeeeee meyanlarda bittimmm resmennn eray ya biisrüüüüüüü 55555555555555 :) çok tesekkur ederım samc1905 :)) sen begendıysen tamamdır (:
eraytalay - 6.11.2011 19:25:56
|
|
kardeşim güzel çalmışsında düz gitar çalma biraz süsle solo karıştır arpej karıştır
orkun44 - 6.11.2011 19:22:37
|
|
güzel olmuş akor merkezinde ne yetenekler varmış :D
orkun44 - 6.11.2011 19:20:15
|
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde eraytalay yazmıştı:
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı: vuufff Süper sesin ya çok güüzelll olmuş c(: c(: o ses trkyeye gidebilseydin ya {: keşke..ben de çok ısterdım begenmene cok sevındım serra çok tesekkurler c(: bnm gülüşümü çalmışş :))) {: bak bunu yapabilirum artıkın asdf ;)
SeRR@ - 6.11.2011 19:18:45
|
|
offffff beeeeee meyanlarda bittimmm resmennn eray ya biisrüüüüüüü 55555555555555 :)
sammc1905 - 6.11.2011 19:16:05
|
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı: vuufff Süper sesin ya çok güüzelll olmuş c(: c(: o ses trkyeye gidebilseydin ya {: keşke..ben de çok ısterdım begenmene cok sevındım serra çok tesekkurler c(:
eraytalay - 6.11.2011 19:14:30
|
Demolar - Vur Yüreğim (Sertab Erener) - Nihat Kalem
Harika..
meLisa:) - 6.11.2011 18:05:37
|
|
|