Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4468]  [4469]  [4470]  [4471]  [4472]  [4473]  [4474]  [ 4475 ]  [4476]  [4477]  [4478]  [4479]  [4480]  [4481]  [4482] 
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde by_chawush yazmıştı:
Ses kaliteli, sitedeki en iyi seslerden. Çok güzel olmuş, ağzına sağlık.
çok tesekkur ederım kardesım senden duymak guzel ellerıne saglık.


eraytalay - 6.11.2011 20:00:15

Ses kaliteli, sitedeki en iyi seslerden. Çok güzel olmuş, ağzına sağlık.


by_chawush - 6.11.2011 19:47:36

Demolar - Vur Yüreğim (Sertab Erener) - Nihat Kalem
Teşekkür ederim arkadaşlar :)


by_chawush - 6.11.2011 19:40:43

Demolar - Vur Yüreğim (Sertab Erener) - Nihat Kalem
hocam çok begendım gercekten harika ;)


eraytalay - 6.11.2011 19:27:14

06 Kasım 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı:
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde eraytalay yazmıştı:
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı:
vuufff Süper sesin ya çok güüzelll olmuş c(: c(: o ses trkyeye gidebilseydin ya {:
keşke..ben de çok ısterdım begenmene cok sevındım serra çok tesekkurler c(:
bnm gülüşümü çalmışş :)))
{: bak bunu yapabilirum artıkın asdf ;)
tabiki ne demek {:


eraytalay - 6.11.2011 19:26:21

06 Kasım 2011 Pazar tarihinde sammc1905 yazmıştı:
offffff beeeeee meyanlarda bittimmm resmennn eray ya biisrüüüüüüü 55555555555555 :)
çok tesekkur ederım samc1905 :)) sen begendıysen tamamdır (:


eraytalay - 6.11.2011 19:25:56

kardeşim güzel çalmışsında düz gitar çalma biraz süsle solo karıştır arpej karıştır


orkun44 - 6.11.2011 19:22:37

güzel olmuş akor merkezinde ne yetenekler varmış :D


orkun44 - 6.11.2011 19:20:15

06 Kasım 2011 Pazar tarihinde eraytalay yazmıştı:
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı:
vuufff Süper sesin ya çok güüzelll olmuş c(: c(: o ses trkyeye gidebilseydin ya {:
keşke..ben de çok ısterdım begenmene cok sevındım serra çok tesekkurler c(:
bnm gülüşümü çalmışş :)))
{: bak bunu yapabilirum artıkın asdf ;)


SeRR@ - 6.11.2011 19:18:45

offffff beeeeee meyanlarda bittimmm resmennn eray ya biisrüüüüüüü 55555555555555 :)


sammc1905 - 6.11.2011 19:16:05

06 Kasım 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı:
vuufff Süper sesin ya çok güüzelll olmuş c(: c(: o ses trkyeye gidebilseydin ya {:
keşke..ben de çok ısterdım begenmene cok sevındım serra çok tesekkurler c(:


eraytalay - 6.11.2011 19:14:30

Demolar - Vur Yüreğim (Sertab Erener) - Nihat Kalem
Harika..


meLisa:) - 6.11.2011 18:05:37

Sayfalar:  [4468]  [4469]  [4470]  [4471]  [4472]  [4473]  [4474]  [ 4475 ]  [4476]  [4477]  [4478]  [4479]  [4480]  [4481]  [4482] 

Anket
habibatici soruyor:
Sizce hangi gitarist daha duygulu çalar













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.