Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4471]  [4472]  [4473]  [4474]  [4475]  [4476]  [4477]  [ 4478 ]  [4479]  [4480]  [4481]  [4482]  [4483]  [4484]  [4485] 
Sayın videoyu ekleyen arkadasım Bu video daki kişi Zeynep Torunoğlu 'dur. Bir an önce düzeltilirse sevinirim.


bayan-soprano - 6.11.2011 11:07:16

temiz iş....


emrektunca - 6.11.2011 10:49:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Karayip Korsanları  ver 2 - TAB
"/fck/editor/images/smiley/msn/angry_smile.gif" alt=""/>&nbsp;olmuyoo <br/>


gtrist_girl - 6.11.2011 10:32:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Fenerbahçe - Fenerbahçe Marşı  - TAB
süper valla.6 kasımda çalıyorum:D


Fatih_Dlc - 6.11.2011 10:21:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  - TAB
E /-------------------
B /-5--5-8-6-5------
G/--5----------------
D /-------------------
A/-------------------
E/-------------------

Sonu Böyle


TheCraftyJackal - 6.11.2011 10:16:35

Cok tesekkur ederim :)


DMT - 6.11.2011 09:06:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Nezih - Sana Git Diyemem  ver 4 - AKOR
05 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde Hasan* yazmıştı:
Arpejını yazar msn
pimamiam


serki_18 - 6.11.2011 09:05:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman  - AKOR
02 Ekim 2011 Pazar tarihinde nantuvera yazmıştı:
arkadaşlar ritimi çıkaramadım yav :/
Ritim şöyle: Ü-ES-A-A-Ü-ES-A-A-Ü-A-Ü-A Ü:Üst A:Alt ES:BEKLE


wolf-77 - 6.11.2011 02:26:27

güzel bi kayıt olmuş bi ton ya da yarım ton inceye ceksen daha güzel olurmuş ama bu dag güzel olmuş...barış abi ye katılıorm ayrıca :)


emrektunca - 6.11.2011 01:55:16

senkronda sorun var ama sesin güzel başarılar dilerim...


emrektunca - 6.11.2011 01:52:14

Demolar - Tracy Chapman-Baby Can I Hold You
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde ramazangun yazmıştı:
Tracy Chapman en sevdiğim yabancı müzisyenlerden biridir. :)
Tebrik ederim, çok başarılı olmuş. :)
teşekkür ederim sagol :)


emrektunca - 6.11.2011 01:47:58

Demolar - Fatih-Deliler
05 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde bariscapt yazmıştı:
cok detone olmus ozellikle nasıl muhtacım bunaa kısmı rahatsız edici olmus bence vokali bidaha denemelisin
bazı kısımlarda oldum gerçekten.ama ben çok amatörüm sadece görüşünüzü almak istedim ..teşekkürler


grup kafa - 6.11.2011 01:44:52

Sayfalar:  [4471]  [4472]  [4473]  [4474]  [4475]  [4476]  [4477]  [ 4478 ]  [4479]  [4480]  [4481]  [4482]  [4483]  [4484]  [4485] 

Anket
ritchieblackmor soruyor:
70lerin En İyi Grubu Ya Da Kişisi ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.