millet sadece demo eklo kimsenin yorum yaptıgı yok artık :) cok bencilce degilmi? eskiden daha cok yorum yapardı herkes ne oldu bilmiyorum,herneyse guzel bir amator kayıt olmus tebrikler
Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Hoşçakal - GP5
ben gitar klavyesine göre çıkararak yazdım Cedar kardeşim guitar pro kendisi pianoya yerleştiriyor onları benim hatam değil