Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4481]  [4482]  [4483]  [4484]  [4485]  [4486]  [4487]  [ 4488 ]  [4489]  [4490]  [4491]  [4492]  [4493]  [4494]  [4495] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Alev Alev (Nakarat)  - TAB
10 Ekim 2007 Çarşamba tarihinde bergherblack yazmıştı:
arkadaşım emeğine sağlık ama en başı şöle olcak

-0-0-1-3-0-1-3-5-1 :D:D
git biraz nota çalış adamın yazdığı yeri düzeltmişsin güya.düzelttiğin yer yani 5.perde de mi sesini verir en alt tele boş vursanda aynı sesi verir!bi de emeğine sağlık yazıp adamla dalga geçmişsin


wesley58 - 4.11.2011 01:17:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Alev Alev (Nakarat)  - TAB
10 Şubat 2008 Pazar tarihinde carta yazmıştı:
Çok kötü tamamen yanlıs
git biraz nota çalış adamın yazdığı yeri düzeltmişsin güya.düzelttiğin yer yani 5.perde de mi sesini verir en alt tele boş vursanda aynı sesi verir!bi de emeğine sağlık yazıp adamla dalga geçmişsin


wesley58 - 4.11.2011 01:16:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı  ver 2 - AKOR
Em-G-C-B sadece burası yanlış.

Em-D-C-B olacak. Geri kalan yerler doğru.Akorları her kim çıkardıysa ellerine sağlık.


biolab - 3.11.2011 23:35:33

Demolar - Caner Ateş - Beddua
güzel bir çalışma olmuş..yüreğinize sağlık..


sessiztranzpoze - 3.11.2011 23:17:25

03 Kasım 2011 Perşembe tarihinde orkun44 yazmıştı:
güzel çalmışsın ama keşke biraz daha nota değerlerine dikkat etseydin
bu benim gitarı ilk aldığım zamanlarda çaldığım bi parçaydı ama notaya göre çalmadım kulaktan çaldım doğaçlama yani o yüzden eksiklerim vardır mutlaka o yüzden aslında isim verirken rodrigonun konçertosu demek de o esere karşı bir saygısızlık bile olabilir


by_CEA - 3.11.2011 23:11:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Ali Asker - Metris'in Önü  - TAB
ÇOk güzel tebrikler


GTR9 - 3.11.2011 22:45:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Jason Mraz - I'm Yours  ver 2 - AKOR
ritmi nedir bu şarkının?


NaamLoVeR - 3.11.2011 22:34:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Gönül  - AKOR
emege şağlık klasikde güsel çıkıyo ama bu akorları elektroda çalmak için power akora çevirsen daha güsel

------------------------------ E
-------------------------------B
-------------------------------G
-----------------2-----5------ D
---2----3-------0-----3------ A
---0----1--------------------- E
E5 F5 A5 C5 gibi


e.f.e.z - 3.11.2011 22:33:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Yolun Başı  - AKOR
çook fazla yanlış var


ozzyroom - 3.11.2011 21:46:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Kargo - Öyle Sarhoş Olsam Ki  ver 2 - AKOR
ritmi ne ?


Crazy Bat - 3.11.2011 21:44:45

Anketler - Gitarakor'da Kürtçe şarkı akorları ve sözleri yar almalı mı?
BU ANKETİN YAPILMASI ÖNCELİKLE YANLIŞTIR... MÜZİĞİN DİLİ OLMAZ...KÜRTÇE ŞARKIDA KOYULMALI...


dej@vu - 3.11.2011 21:20:29

Demolar - Direniyorum (Rafet El Roman) - Çağdaş BOY
ABİ NOLUR YA ÖZGÜR AKKUŞTAN -KAYIP ŞEHİR- ENKISA ZAMAN DA ATABİLİRSEN BEKLİYORUM


yaşasın gençlik - 3.11.2011 21:17:32

Sayfalar:  [4481]  [4482]  [4483]  [4484]  [4485]  [4486]  [4487]  [ 4488 ]  [4489]  [4490]  [4491]  [4492]  [4493]  [4494]  [4495] 

Anket
SerdarThomas soruyor:
Sizce En İyi Bağlamayı Hangisi Çalıyor ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.