Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4487]  [4488]  [4489]  [4490]  [4491]  [4492]  [4493]  [ 4494 ]  [4495]  [4496]  [4497]  [4498]  [4499]  [4500]  [4501] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Kargo - Yıldızların Altında  ver 3 - AKOR
süpper


süperrock - 2.11.2011 20:38:36

Demolar - Murat Boz-Özledim
girişteki ses tonunu bi ses daha yukarı cekebılseydınız daha guzel olurdu ama yınede super olmus yuregınıze asglık..


kilic - 2.11.2011 20:21:23

Demolar - Seninle Bir Dakika
ellerinize saglık..


kilic - 2.11.2011 20:13:25

Demolar - Özhan-Her şeyi yak
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:
güzel bir yorum olmuş introdaki ritm de farklı olmuş ama güzel oturmuş....başarılar dilerim....
tesekkur ederm =)


kilic - 2.11.2011 20:05:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 2 - AKOR
ritim ne dir sölermisiniz ?


sensiz.erdem - 2.11.2011 19:44:16

Demolar - Iced Earth-Watching Over Me
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde SeRR@ yazmıştı:
Çok güzelmiş cidden süper olmuş...oohoo sen 4000lere yaklaşmışın ;))
sagol serr@ ama fark etmedim sanma 500leri geçmişi farkı açmışın pes ettim :)
5000leri :D
hehehe :)) Yaşasınn....


SeRR@ - 2.11.2011 18:37:00

Demolar - Iced Earth-Watching Over Me
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde SeRR@ yazmıştı:
Çok güzelmiş cidden süper olmuş...oohoo sen 4000lere yaklaşmışın ;))
sagol serr@ ama fark etmedim sanma 500leri geçmişi farkı açmışın pes ettim :)
5000leri :D


emrektunca - 2.11.2011 18:34:51

Demolar - Iced Earth-Watching Over Me
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde SeRR@ yazmıştı:
Çok güzelmiş cidden süper olmuş...oohoo sen 4000lere yaklaşmışın ;))
sagol serr@ ama fark etmedim sanma 500leri geçmişi farkı açmışın pes ettim :)


emrektunca - 2.11.2011 18:34:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım  ver 3 - AKOR
olmamıs dostum..


Silent Shadow - 2.11.2011 18:33:54

Demolar - Iced Earth-Watching Over Me
Çok güzelmiş cidden süper olmuş...oohoo sen 4000lere yaklaşmışın ;))


SeRR@ - 2.11.2011 18:33:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Dayan Yalnızlığım  - AKOR
4-4 lük ritim uyuyo :)


McNebuLa - 2.11.2011 18:08:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Özgün - Sadece Arkadaşız  - AKOR
ritmi ne bunun folk yapıyorum tutmuyo


yolcu37 - 2.11.2011 18:06:06

Sayfalar:  [4487]  [4488]  [4489]  [4490]  [4491]  [4492]  [4493]  [ 4494 ]  [4495]  [4496]  [4497]  [4498]  [4499]  [4500]  [4501] 

Anket
Kadir Uluçay soruyor:
Barcelona Lf 4100 Ctsb Elektro Akustik Gitar Nasıl Sizce?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.