süperrock - 2.11.2011 20:38:36
kilic - 2.11.2011 20:21:23
kilic - 2.11.2011 20:13:25
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:güzel bir yorum olmuş introdaki ritm de farklı olmuş ama güzel oturmuş....başarılar dilerim....
kilic - 2.11.2011 20:05:53
sensiz.erdem - 2.11.2011 19:44:16
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde SeRR@ yazmıştı:Çok güzelmiş cidden süper olmuş...oohoo sen 4000lere yaklaşmışın ;))sagol serr@ ama fark etmedim sanma 500leri geçmişi farkı açmışın pes ettim :)5000leri :D
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde SeRR@ yazmıştı:Çok güzelmiş cidden süper olmuş...oohoo sen 4000lere yaklaşmışın ;))sagol serr@ ama fark etmedim sanma 500leri geçmişi farkı açmışın pes ettim :)
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde SeRR@ yazmıştı:Çok güzelmiş cidden süper olmuş...oohoo sen 4000lere yaklaşmışın ;))
SeRR@ - 2.11.2011 18:37:00
emrektunca - 2.11.2011 18:34:51
emrektunca - 2.11.2011 18:34:36
Silent Shadow - 2.11.2011 18:33:54
SeRR@ - 2.11.2011 18:33:19
McNebuLa - 2.11.2011 18:08:49
yolcu37 - 2.11.2011 18:06:06