|
|
Demolar - sevdim seni bir kere
01 Kasım 2011 Salı tarihinde bariscapt yazmıştı: :) harika bir flu sesi.biliyormusun flüt sesi için cennetten gelen ses derler:) bu işlere gitarla basladım ama flutle tanıstıktan sonra tek gecerim fludu,cok guzel olmus tebrikler çok teşekkür ederiz :)
hzldln* - 2.11.2011 00:14:06
|
Demolar - Bariscapt-Rüzgar
01 Kasım 2011 Salı tarihinde cimcimac yazmıştı: Emeği geçenleri tebrik ederim. Paylaşımınız için teşekkürler. tesekkur ederim :)
bariscapt - 1.11.2011 23:56:43
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Hayalimin Ortasında - AKOR
ritmi arpeji falan birisi yazsa çok yardımcı olcak
Furkan s.. - 1.11.2011 23:35:39
|
Demolar - Bariscapt-Rüzgar
Emeği geçenleri tebrik ederim. Paylaşımınız için teşekkürler.
cimcimac - 1.11.2011 23:30:41
|
Demolar - sevdim seni bir kere
:) harika bir flu sesi.biliyormusun flüt sesi için cennetten gelen ses derler:) bu işlere gitarla basladım ama flutle tanıstıktan sonra tek gecerim fludu,cok guzel olmus tebrikler
bariscapt - 1.11.2011 23:14:38
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana ver 5 - TAB
bazı yerleri tekrar kontrol etmen gerek ama geneli güzel eline emeğine sağlık :)
dewilmuro - 1.11.2011 23:12:35
|
Demolar - sevdim seni bir kere
01 Kasım 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı: Güller ve dudaklar'ın yorum yapılmış olan demosunu silmişsiniz barış abi ve benim yorumum da uçtu... Bu çok güzel olmuş bence gayet duygusal, gitar flüt uyumlu..Size güzel bi vokal lazım sanırım tabi enstrümantal takılmaktan memnunsanız bilemem.. iki tane yüklenmiş görünce bitanesini hiç bakmadan sildim . yorum olduğunu bilmiyordum okuyamadım kusura bakmayın..tekrar yorum yaparsanız sevinirim :) vokalimiz var aslında ama bunları kaydederken yanımızda değildi bu seferlik böyle oldu artık :)
hzldln* - 1.11.2011 23:01:04
|
Demolar - sevdim seni bir kere
Güller ve dudaklar'ın yorum yapılmış olan demosunu silmişsiniz barış abi ve benim yorumum da uçtu... Bu çok güzel olmuş bence gayet duygusal, gitar flüt uyumlu..Size güzel bi vokal lazım sanırım tabi enstrümantal takılmaktan memnunsanız bilemem..
Erdi_256 - 1.11.2011 22:56:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Sen Ağlama ver 5 - AKOR
yollarına kısımı hariç diğer dm lerin yerine am olmalı...
grup_yorum - 1.11.2011 22:42:51
|
|
o zaman gayet güzel olmuş tebrikler
by_CEA - 1.11.2011 22:38:15
|
|
ben beğendim farklı bi versiyonu gibi olmuş.gitar soloları keyifli..Elinize sağlık.iyi çalışmalar.
Erdi_256 - 1.11.2011 22:36:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Dönence ver 2 - AKOR
ritmi versene
FuckMyLuck - 1.11.2011 22:19:43
|
|
|