Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4491]  [4492]  [4493]  [4494]  [4495]  [4496]  [4497]  [ 4498 ]  [4499]  [4500]  [4501]  [4502]  [4503]  [4504]  [4505] 
Demolar - sevdim seni bir kere
01 Kasım 2011 Salı tarihinde bariscapt yazmıştı:
:) harika bir flu sesi.biliyormusun flüt sesi için cennetten gelen ses derler:) bu işlere gitarla basladım ama flutle tanıstıktan sonra tek gecerim fludu,cok guzel olmus tebrikler
çok teşekkür ederiz :)


hzldln* - 2.11.2011 00:14:06

Demolar - Bariscapt-Rüzgar
01 Kasım 2011 Salı tarihinde cimcimac yazmıştı:
Emeği geçenleri tebrik ederim. Paylaşımınız için teşekkürler.
tesekkur ederim :)


bariscapt - 1.11.2011 23:56:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Hayalimin Ortasında  - AKOR
ritmi arpeji falan birisi yazsa çok yardımcı olcak


Furkan s.. - 1.11.2011 23:35:39

Demolar - Bariscapt-Rüzgar
Emeği geçenleri tebrik ederim. Paylaşımınız için teşekkürler.


cimcimac - 1.11.2011 23:30:41

Demolar - sevdim seni bir kere
:) harika bir flu sesi.biliyormusun flüt sesi için cennetten gelen ses derler:) bu işlere gitarla basladım ama flutle tanıstıktan sonra tek gecerim fludu,cok guzel olmus tebrikler


bariscapt - 1.11.2011 23:14:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana  ver 5 - TAB
bazı yerleri tekrar kontrol etmen gerek ama geneli güzel eline emeğine sağlık :)


dewilmuro - 1.11.2011 23:12:35

Demolar - sevdim seni bir kere
01 Kasım 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
Güller ve dudaklar'ın yorum yapılmış olan demosunu silmişsiniz barış abi ve benim yorumum da uçtu...
Bu çok güzel olmuş bence gayet duygusal, gitar flüt uyumlu..Size güzel bi vokal lazım sanırım tabi enstrümantal takılmaktan memnunsanız bilemem..
iki tane yüklenmiş görünce bitanesini hiç bakmadan sildim . yorum olduğunu bilmiyordum okuyamadım kusura bakmayın..tekrar yorum yaparsanız sevinirim :) vokalimiz var aslında ama bunları kaydederken yanımızda değildi bu seferlik böyle oldu artık :)


hzldln* - 1.11.2011 23:01:04

Demolar - sevdim seni bir kere
Güller ve dudaklar'ın yorum yapılmış olan demosunu silmişsiniz barış abi ve benim yorumum da uçtu...
Bu çok güzel olmuş bence gayet duygusal, gitar flüt uyumlu..Size güzel bi vokal lazım sanırım tabi enstrümantal takılmaktan memnunsanız bilemem..


Erdi_256 - 1.11.2011 22:56:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Sen Ağlama  ver 5 - AKOR
yollarına kısımı hariç diğer dm lerin yerine am olmalı...


grup_yorum - 1.11.2011 22:42:51

o zaman gayet güzel olmuş tebrikler


by_CEA - 1.11.2011 22:38:15

ben beğendim farklı bi versiyonu gibi olmuş.gitar soloları keyifli..Elinize sağlık.iyi çalışmalar.


Erdi_256 - 1.11.2011 22:36:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Dönence  ver 2 - AKOR
ritmi versene


FuckMyLuck - 1.11.2011 22:19:43

Sayfalar:  [4491]  [4492]  [4493]  [4494]  [4495]  [4496]  [4497]  [ 4498 ]  [4499]  [4500]  [4501]  [4502]  [4503]  [4504]  [4505] 

Anket
by_Slash soruyor:
Elektro Gitar İçin Sizce ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.