Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4498]  [4499]  [4500]  [4501]  [4502]  [4503]  [4504]  [ 4505 ]  [4506]  [4507]  [4508]  [4509]  [4510]  [4511]  [4512] 
Anketler - Türkiye'nin En İyi Davulcusu Hangisi
VOLKAN ÖKTEM TABİKİ


afgitarist - 31.10.2011 20:52:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Tnk - Eylül Akşamı  - AKOR
introdaki soloyu yazar mısınız?


afgitarist - 31.10.2011 20:51:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Berker - Gözlerime Çizdim Seni  ver 2 - AKOR
orjinal bnce


!sm@il - 31.10.2011 20:42:41

Demolar - intro çalışmam
İlginç olmuş ,sıradışı olmuş, yaratıcı olmuş, harika olmuş ,kısaca tam olmuş diyorum :)


MrSourceSound - 31.10.2011 20:36:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Kan Revan İçindeyim  - AKOR
10 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde gokhanyapar_ yazmıştı:
04 Haziran 2011 Cumartesi tarihinde kompmüzik yazmıştı:
ritim ?
4/4
Emin misin bide 2/4 lük dene bence a-y-y-a-y-a


_Ritim_Ne_ - 31.10.2011 19:43:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
akor zaten klibin orijinali,
eline sağlık arkadaşım
Gm diyenler oradı G ama bareli hali.


maca'kızı - 31.10.2011 19:26:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Araf  - AKOR
x ve y yi nasıl basıcaz.?


oykuokay1 - 31.10.2011 18:26:01

Demolar - Tracy Chapman-Baby Can I Hold You
çok güzel yaaa:) keyifle dinledimm gitarınıza sağlık:)


sessiztranzpoze - 31.10.2011 18:25:55

31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde imirzabey yazmıştı:
birader ben bu sarkının introsu kolay blydum harbdn zormuş. sting shape of my heart var. Onun introsuda super onuda sen çal tab benim favari tablarmda var
sağol birader


imirzabey - 31.10.2011 18:19:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Zafer Güler - Sezenler Olmuş  ver 3 - AKOR
orginal olmuş hocam

bir tek ;

Em Bm Am
Dumlu dumluymuşsun yüregimde deki am fazla geibi geldi bana

ama kulana sağlık


ozzen - 31.10.2011 18:12:26

Nota bilgisi eksik derken neyi kastettin anlayamadım.


Furkan_ - 31.10.2011 18:06:45

31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde imirzabey yazmıştı:
mmM Ewet solo eksik brader zaten intronun tamamı calmadm
yine de milletin yapmadıgı bişi yapmıssın daha temiz ve güzel calıp tekrar koy bence bunu silip.daha iisini yaparsın bence ;) ben de koycaktm artık full kayıt koymam lazım intro senden geldi:P
başarılar


emrektunca - 31.10.2011 18:02:57

Sayfalar:  [4498]  [4499]  [4500]  [4501]  [4502]  [4503]  [4504]  [ 4505 ]  [4506]  [4507]  [4508]  [4509]  [4510]  [4511]  [4512] 

Anket
ishak95 soruyor:
Aynı fiyata squier mi almalı ibanez mi???








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.