31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde imirzabey yazmıştı: birader ben bu sarkının introsu kolay blydum harbdn zormuş. sting shape of my heart var. Onun introsuda super onuda sen çal tab benim favari tablarmda var
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde imirzabey yazmıştı: mmM Ewet solo eksik brader zaten intronun tamamı calmadm
yine de milletin yapmadıgı bişi yapmıssın daha temiz ve güzel calıp tekrar koy bence bunu silip.daha iisini yaparsın bence ;) ben de koycaktm artık full kayıt koymam lazım intro senden geldi:P başarılar