Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4497]  [4498]  [4499]  [4500]  [4501]  [4502]  [4503]  [ 4504 ]  [4505]  [4506]  [4507]  [4508]  [4509]  [4510]  [4511] 
Demolar - Tracy Chapman-Baby Can I Hold You
süper şarkı arabada hep dinlerim.süper olmuş 5yıldız...


SeRR@ - 1.11.2011 06:08:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Jehan Barbur - Dinlen Bir Nefes Al  - AKOR
kötü....:(


nijer - 1.11.2011 03:25:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Bana Bir Şarkı Söyle  - AKOR
ya on numarada ara solo lar olmadan da bi şeye benzemiyor... geçişler tatsız kalıyor...


mago58 - 1.11.2011 00:29:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Razıysan Gel  - GP5
calismiyor malesef


tonomono - 1.11.2011 00:05:16

açıkcası eski atari oyunlarının muzikleri gibi olmuş


emrektunca - 1.11.2011 00:03:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Gidiyorum  - GP5
calismiyor


tonomono - 1.11.2011 00:02:25

31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde imirzabey yazmıştı:
birader ben bu sarkının introsu kolay blydum harbdn zormuş. sting shape of my heart var. Onun introsuda super onuda sen çal tab benim favari tablarmda var
bende de var hem de akorları degil orjinal tab olarak var fakat 2. kısımda şarkı ton değiştiriyor ya orası biraz kasıyor onu adam gibi oturtursam full çalıcam söylerek sagol yine de ;)


emrektunca - 1.11.2011 00:01:14

Demolar - Tracy Chapman-Baby Can I Hold You
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
çok güzel yaaa:) keyifle dinledimm gitarınıza sağlık:)
teşekkür ederim sagolun eger daha once dinlemediyseniz tracy chapman ın şarkıları çok güzeldir tavsiye ederim...


emrektunca - 31.10.2011 23:58:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa  ver 3 - AKOR
tam akorları siteye ekleyecektim ki aynısının burada oldugunu gordum. Orj. akorlar bunlar, emeğine sağlık


poshet - 31.10.2011 23:01:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Başaran - Canın Sağolsun  ver 2 - AKOR
akorlar çok iyi yalnız geçişler çok seri yapılmalı öyle olunca da parça da bi duygu eksikliği oluyor yusuf hayaloğlu gibi bir üstada ait olan sözler biraz yavanlaşıyor ama eline sağlık geçişler çok iyi


süreklidiren - 31.10.2011 22:59:38

yorumlarınız.


imirzabey - 31.10.2011 22:53:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Tnk - Eylül Akşamı  ver 2 - AKOR
introdaki soloyu yazar mısınız?


afgitarist - 31.10.2011 20:54:06

Sayfalar:  [4497]  [4498]  [4499]  [4500]  [4501]  [4502]  [4503]  [ 4504 ]  [4505]  [4506]  [4507]  [4508]  [4509]  [4510]  [4511] 

Anket
honorprice soruyor:
En sevdiğiniz grup?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.