|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Şarkı ver 4 - AKOR
30 Ekim 2011 Pazar tarihinde Si41 yazmıştı: Özel msj atamıyorum sana.. nefret listesine almışsın beni öyle diyor..Akorlar da doğru bu arada..Msndeym ben. tamam sorun halledildi :)
depRsF - 1.11.2011 18:17:52
|
|
dedigim teknikle calıs yanı tuner ile dogru ses ufleyerek faydasını gorceksin,birde flutlu sarkılara filutle eslık etmeye calıs aynısını calmaya calıs kulagının ve parmaklarının performansını arttıracaktır,tuner teknigini turkiyenın en iyi uflemeli ustadından ogrendim :) basarılar
bariscapt - 1.11.2011 17:36:23
|
Demolar - mimoza çiçeğim
01 Kasım 2011 Salı tarihinde hzldln* yazmıştı:
01 Kasım 2011 Salı tarihinde bariscapt yazmıştı: gayet basarılı flut sesi biraz daha on plana cıkarsa daha ıyı olur giriste bence.bu arada ozellikle belirtmek isterimki bunun adı FLÜT ,yan flüt degil :))) sadece bir tavsiye :) kolay gelsin ev kaydı olduğu için mikrofon sesi çok iyi alamadı..evet aslında biliyorum ama flüt diyince blok flütle karıştırıyorlar oyüzden öyle yazdım :) bosver karıstırsınlar flüt bir tanedir digerleri blok flut vs die adlandırılr:)
bariscapt - 1.11.2011 17:33:31
|
Demolar - mimoza çiçeğim
01 Kasım 2011 Salı tarihinde bariscapt yazmıştı: gayet basarılı flut sesi biraz daha on plana cıkarsa daha ıyı olur giriste bence.bu arada ozellikle belirtmek isterimki bunun adı FLÜT ,yan flüt degil :))) sadece bir tavsiye :) kolay gelsin ev kaydı olduğu için mikrofon sesi çok iyi alamadı..evet aslında biliyorum ama flüt diyince blok flütle karıştırıyorlar oyüzden öyle yazdım :)
hzldln* - 1.11.2011 17:24:00
|
01 Kasım 2011 Salı tarihinde bariscapt yazmıştı: vayyy en sonunda sitede flüt sesi duydum sadece ben yokmusum flut calan :) kulaga hos geliyor begendim gitarla uyumlu olmus. bu sarkıyı bende yaptım fırsatın olursa dinle ,basarılar beğendiğine sevindim :) ben senin kadar iyi çalamasamda teşekkürler
hzldln* - 1.11.2011 17:22:27
|
|
Ben bunuda beceremiyorumm :D
dont_look_at_me - 1.11.2011 17:04:37
|
|
bence entonasyon hatası var ,fludun akoru bozuk olablir daha dogrusu tuner da 440 da ayarlamaya calıs fludun bas kısmını tam oturtarak veya tam oturtmayarak bu ayarı yapabilirisn tunerde calısıp ufledigin seslerin dogru ses olup olmadıgını gormeye calıs her uflediginde tuner da yesil isık yanmalı tabiki gitarıda 440 a gore akortla mutlaka ,sarkı guzel olmus ama sonradan biraz fazla hızlanmıssın sanırım basarılar
bariscapt - 1.11.2011 17:04:30
|
Demolar - mimoza çiçeğim
gayet basarılı flut sesi biraz daha on plana cıkarsa daha ıyı olur giriste bence.bu arada ozellikle belirtmek isterimki bunun adı FLÜT ,yan flüt degil :))) sadece bir tavsiye :) kolay gelsin
bariscapt - 1.11.2011 17:00:46
|
|
vayyy en sonunda sitede flüt sesi duydum sadece ben yokmusum flut calan :) kulaga hos geliyor begendim gitarla uyumlu olmus. bu sarkıyı bende yaptım fırsatın olursa dinle ,basarılar
bariscapt - 1.11.2011 16:58:56
|
|
altyapı var mı onu merak ettim
by_CEA - 1.11.2011 16:43:37
|
Demolar - Bana Bir Masal Baba (Yeni Türkü) - Çağdaş BOY
Çok beğendim. Teşekkürler.
cimcimac - 1.11.2011 16:18:37
|
|
nasıl yani?
Awian - 1.11.2011 16:16:35
|
|
|