Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4490]  [4491]  [4492]  [4493]  [4494]  [4495]  [4496]  [ 4497 ]  [4498]  [4499]  [4500]  [4501]  [4502]  [4503]  [4504] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Serdar Ortaç - Haksızlık  - AKOR
tab varsa onuda yazarmısnz??


musty32 - 2.11.2011 12:57:06

Demolar - Iced Earth-Watching Over Me
Güzelmiş gerçekten :)


sessiztranzpoze - 2.11.2011 12:55:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Bir Melek Vardı  ver 2 - AKOR
C# yanlış daha başka bişe olması laızm sanki ?!


aktrinlla - 2.11.2011 12:04:38

Demolar - Athena-Senden,benden,bizden
tebrikler. şirin ve başarılı bir çalışma olmuş.


cimcimac - 2.11.2011 11:43:19

katılıyorum arpej sözleri desteklememis. Ritimle söylediğin kısım daha uyumlu ses güzel, başarılar


imirzabey - 2.11.2011 11:32:45

Anketler - Gitarınızın Markası Ne?
washburn


orkun44 - 2.11.2011 10:11:10

Anketler - Hangisi Daha Kötü?
pentagramın 20 yıllık müzik geçmişi var


orkun44 - 2.11.2011 10:06:47

01 Kasım 2011 Salı tarihinde Awian yazmıştı:
klasik
ayrıca yavrum gitar klasik bile değil takamine elektro akustik gitar


orkun44 - 2.11.2011 09:27:07

kayıt sana ait değil çalıntı yapmışsın http://www.youtube.com/watch?v=NJhWnn92cWk


orkun44 - 2.11.2011 08:55:38

01 Kasım 2011 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı:
01 Kasım 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde imirzabey yazmıştı:
birader ben bu sarkının introsu kolay blydum harbdn zormuş. sting shape of my heart var. Onun introsuda super onuda sen çal tab benim favari tablarmda var
bende de var hem de akorları degil orjinal tab olarak var fakat 2. kısımda şarkı ton değiştiriyor ya orası biraz kasıyor onu adam gibi oturtursam full çalıcam söylerek sagol yine de ;)
emre maxpayne nin bi şarkısı vardı 'late goodbye' oda süper çal bnce onuda...
tamam sen doğru tabların varsa bi deneyeyim


imirzabey - 2.11.2011 08:45:18

söz müzik Nino Varon
Düzenleme Turhan Yükseler
Hastayım...Hastayım
Dokunmayın bana çok hastayım
Annesini hiç görmemiş
Terkedilmiş bir çocuk gibi
Hastayım...
Sigaram sönmüş
Bulutlar çökmüş
Hergün ölürüm sensiz
Sensiz kirliyim sensiz çirkinim
Sensiz yalnızım çok yalnızım
Umutlar küskün anılar üzgün
Hergün ölürüm...Ölürüm sensiz
Sensiz yorgunum...Sensiz yoksulum
Yaralı şu gururum sen gidince
Hastayım...Hastayım
Dokunmayın bana çok hastayım
Uzaklarda bir zindanda
Unutulmuş bir mahkum gibi
Hastayım...Hastayım
Dokunmayın bana çok hastayım
Annesini hiç görmemiş
Terkedilmiş bir çocuk gibi
Hastayım...


betty boop - 2.11.2011 04:16:08

Anketler - Gerçek Metalci kime denir?
Metal tanrıya uzanan bir boru hattıdır .. (Bir metalcinin yolculuğu bölüm bir süre sona yakın)


Ufuk/\/\ufuk - 2.11.2011 02:35:38

Sayfalar:  [4490]  [4491]  [4492]  [4493]  [4494]  [4495]  [4496]  [ 4497 ]  [4498]  [4499]  [4500]  [4501]  [4502]  [4503]  [4504] 

Anket
baris_kulak soruyor:
Kaç Yıldır Gitar Çalıyorsunuz?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.