Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4483]  [4484]  [4485]  [4486]  [4487]  [4488]  [4489]  [ 4490 ]  [4491]  [4492]  [4493]  [4494]  [4495]  [4496]  [4497] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Zara - Değmen Benim  - AKOR
Am E F D E
Ayrildim ayrildim ayrildim yar


aaplota92 - 3.11.2011 17:11:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Amy Macdonald - This Is The Life  - AKOR
Kapo 2 akorları, gayet güzel.


FrostStorm - 3.11.2011 17:02:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Gitme  - AKOR
5/8


minikkarga - 3.11.2011 16:30:53

Demolar - Osman - Yıllar Sonra (Kargo)
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde biolab yazmıştı:
Ellerine sağlık, ama bazı yerleri yanlış söylüyorsun. Ya bastığın akor yüzünden, ya da farklı şekilde söylemek istediğin için bilmiyorum ama yanlış yerler mevcut.

Kargo benim çok sevdiğim bir gruptur o yüzden nakaratı değiştirmiş olduğun için hoşuma gitmedi:)

"Sürgün"ü de yapıp koy onuda dinlemek isterim:)
Eyvallah sağol :) ben çok dinlemedim orjinalini ama bu şekilde alışmışım söylemeye (: arkadaştan bulaşmış olmalı gerçi değişik söyledim evet haklısın :)


Dursun_Zaman18 - 3.11.2011 16:25:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Karayip Korsanları  - TAB
çok güzel olmuş hızlı çalmanız lazım ama


klasman_07 - 3.11.2011 16:23:31

Demolar - Osman - Değmesin Ellerimiz
20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde mystery-y yazmıştı:
biraz ritim yavaş olmuş ama güzel yine de
Teşekkür ederim. :)


Dursun_Zaman18 - 3.11.2011 16:22:32

Demolar - Eren CAN - Son Durak
güzel olmuş :) emeğinize sağlık


hzldln* - 3.11.2011 16:04:59

Anketler - Haluk levent in EN çok beyendiğiniz şarkısı
beyenmek nedir ya. beğenmek. önce Türkçe öğren.


merterci - 3.11.2011 16:04:39

Demolar - Murat Boz-Özledim
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde kilic yazmıştı:
girişteki ses tonunu bi ses daha yukarı cekebılseydınız daha guzel olurdu ama yınede super olmus yuregınıze asglık..
evet haklısın biraz fazla pes girmşim...
teşekkürler güzel yorumun içn :)


emrektunca - 3.11.2011 15:42:47

Akor|Tab|Söz|Nota - SS501 - You Are My Heaven  - SÖZ
çok şirinsiniz


ceda - 3.11.2011 15:38:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Bu Ara İhtiyacım Var Sana  - AKOR
bu arada transpoze ye ayni notalari yaz oluyo


Kingofkings - 3.11.2011 14:59:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Bu Ara İhtiyacım Var Sana  - AKOR
allah allah ya abi bu sarkinin orjinal akorlari zekamisiniz ya.
RİTİM ise AAYYAY YADA AAAYYYAYAY olur


Kingofkings - 3.11.2011 14:58:05

Sayfalar:  [4483]  [4484]  [4485]  [4486]  [4487]  [4488]  [4489]  [ 4490 ]  [4491]  [4492]  [4493]  [4494]  [4495]  [4496]  [4497] 

Anket
Smooker07 soruyor:
Fender'in hangi modelini tercih ederdiniz ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.