23 Ekim 2011 Pazar tarihinde biolab yazmıştı: Ellerine sağlık, ama bazı yerleri yanlış söylüyorsun. Ya bastığın akor yüzünden, ya da farklı şekilde söylemek istediğin için bilmiyorum ama yanlış yerler mevcut.
Kargo benim çok sevdiğim bir gruptur o yüzden nakaratı değiştirmiş olduğun için hoşuma gitmedi:)
"Sürgün"ü de yapıp koy onuda dinlemek isterim:)
Eyvallah sağol :) ben çok dinlemedim orjinalini ama bu şekilde alışmışım söylemeye (: arkadaştan bulaşmış olmalı gerçi değişik söyledim evet haklısın :)
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde kilic yazmıştı: girişteki ses tonunu bi ses daha yukarı cekebılseydınız daha guzel olurdu ama yınede super olmus yuregınıze asglık..
evet haklısın biraz fazla pes girmşim... teşekkürler güzel yorumun içn :)