Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4480]  [4481]  [4482]  [4483]  [4484]  [4485]  [4486]  [ 4487 ]  [4488]  [4489]  [4490]  [4491]  [4492]  [4493]  [4494] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Sensiz Olmam  - AKOR
bare basamayanlar icin kapo yu 5 e alıp arkadaşın yazdığı akorları basabilirsiniz Dm am olucak yani vesayre vesayre

ritimde şöyle kapo kullanmıyorsanız

Dm C Gm Dm
A susAY YYA AYAY AsusA YYA AYAY

yani ritmin ortasında akor degistiriyoruz gm den dm ye gecerken A AY degilde A A yapıyoruz tabi o a lar arasında sus var yukarda yazdıgım gibi


umbar - 4.11.2011 16:05:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Dönersen  - AKOR
yanlis birazi
giris:am-c-d-f-ve g dir

akrolar c yerine f gel,yor


Kingofkings - 4.11.2011 15:43:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Yıldız Tilbe - Bir Tek Düşüncem  - AKOR
kusura bakma da yanlış olmuş, mesela şarkı em ile başlayıp f ile devam ediyor muhtemelen. bm hiç olmamalı zaten.


ilkistan - 4.11.2011 15:27:11

Gitarda Ayrı bi güzeL.... ♥ :D


CanSeyran - 4.11.2011 14:48:46

Demolar - gülben ergen & fettah can - yalnızlık
sesi açın bilgisayarınızın öyle dinleyin. zor duyuluyor pc kayıttan bu kadar :/ ve yorumları bekliyorum.


ValenciaCg180 - 4.11.2011 14:41:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Füsun Önal - Senden Başka  ver 2 - AKOR
akorların yerlkerı karısmıs ama hayırlısı olsun :)


soytari_ - 4.11.2011 13:09:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Füsun Önal - Senden Başka  ver 2 - AKOR
Am Dm Am
Dizlerim titrer sen görününce hani gelişin var ya
Am Dm E Am
Yaklımdan çıkmaz bütün ömrümce çapkın gülüşün var ya
Am Dm Am
Bir ilkbahar yağmuruydu sanki ardından güneş doğar ya
Am Dm E Am
Yaktı bir ateş gibi inan ki o kor dudakların var ya

nakarat

benim dinlediklerimde sözler böyle sanki böyle daha bi güzel..


soytari_ - 4.11.2011 13:09:22

Anketler - Klasik gitar almak istiyorum.Hangi gitar markasını tercih edersiniz?
picaldi yada yamaha olabilir


AthenaKolik - 4.11.2011 13:09:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
orjinal akorları Am G bareli olcak ama orjinal Ritim AYYAYYAAy


ParoiSt - 4.11.2011 12:03:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Özgürlüğün Ülkesi  - GP5
yarım bu ya


bushido - 4.11.2011 11:34:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Anma Arkadaş  - TAB
teşekkür ederim :)


yellowsugar_92 - 4.11.2011 10:19:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Ajdar - Kon Kon  - AKOR
Bu Gitarada uyarlanmaz ki :d bi çalmaya çalışın bakalım olacak mı


SlowGökhan - 4.11.2011 01:47:04

Sayfalar:  [4480]  [4481]  [4482]  [4483]  [4484]  [4485]  [4486]  [ 4487 ]  [4488]  [4489]  [4490]  [4491]  [4492]  [4493]  [4494] 

Anket
Gitarzt soruyor:
Elektroda En İyi Marka ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.