|
|
Demolar - Rüya (Gökhan Türkmen) - Çağdaş BOY
DİĞER LERİ GİBİ BUDA ŞAHANE AMA YENİLERİNİDE BEKLİYORUZ
yaşasın gençlik - 3.11.2011 21:07:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ajdar - Kon Kon - AKOR
15 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde Zamazinqo yazmıştı: Yıllardır arıyodum teşekkürleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D ahaha :D
dont_look_at_me - 3.11.2011 21:06:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Jack Johnson - Better Together - AKOR
Super hoca !! tebrikler..
cyan - 3.11.2011 21:06:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
nakarat dışındaki bölümleri 4/4 lük çalabilirsiniz.Nakarat zaten 8/8lik
Bitter-Sweet - 3.11.2011 20:39:26
|
|
güzel çalmışsın ama keşke biraz daha nota değerlerine dikkat etseydin
orkun44 - 3.11.2011 20:02:57
|
Evet bende farketmeye başladım.Daha iyi olacak iyişallah çalışıyorum.
smert62 - 3.11.2011 19:54:41
|
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde namegokhan yazmıştı: Çok hoş...Garip, daha önce duymadığım hislere kapıldım dinlerken, ürperdim. Bir şarkı dinlerken ürpertebiliyorsa her zaman iyidir.Yorum için teşekkürler..
jazzi - 3.11.2011 19:27:25
|
Demolar - Lenny Kravitz-Heaven Help
03 Kasım 2011 Perşembe tarihinde SeRR@ yazmıştı: vuuu çok gzl olmuşş yinee ;) teşekkür ettim :)
emrektunca - 3.11.2011 19:25:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Ölmez - Seni Seviyorum - AKOR
Orjinal'i kapo 2'dir..teşekkürler paylaşım için.
quitar_ibrahim - 3.11.2011 18:18:46
|
03 Kasım 2011 Perşembe tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde DMT yazmıştı: Cok hosss olmus gercekten cok begendim :) tebrikler efenimm :) beğenmene çok sevindim demet:)çok teşekkür ederim yorum için:):). Rica ederimm :)
DMT - 3.11.2011 18:08:40
|
Anketler - Hangi Solist Daha İyi?
Bruce dickinson'da olmalıydı ve tabikide Axl Rose.
TheLegend - 3.11.2011 17:33:19
|
|
abi senkron oturmaya başlamış arpejle aynı anda söylemeye başlamışsın tebrikler
emrektunca - 3.11.2011 17:15:42
|
|
|