Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4482]  [4483]  [4484]  [4485]  [4486]  [4487]  [4488]  [ 4489 ]  [4490]  [4491]  [4492]  [4493]  [4494]  [4495]  [4496] 
Demolar - Rüya (Gökhan Türkmen) - Çağdaş BOY
DİĞER LERİ GİBİ BUDA ŞAHANE AMA YENİLERİNİDE BEKLİYORUZ


yaşasın gençlik - 3.11.2011 21:07:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Ajdar - Kon Kon  - AKOR
15 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde Zamazinqo yazmıştı:
Yıllardır arıyodum teşekkürleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D
ahaha :D


dont_look_at_me - 3.11.2011 21:06:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Jack Johnson - Better Together  - AKOR
Super hoca !! tebrikler..


cyan - 3.11.2011 21:06:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
nakarat dışındaki bölümleri 4/4 lük çalabilirsiniz.Nakarat zaten 8/8lik


Bitter-Sweet - 3.11.2011 20:39:26

güzel çalmışsın ama keşke biraz daha nota değerlerine dikkat etseydin


orkun44 - 3.11.2011 20:02:57

Evet bende farketmeye başladım.Daha iyi olacak iyişallah çalışıyorum.


smert62 - 3.11.2011 19:54:41

02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde namegokhan yazmıştı:
Çok hoş...Garip, daha önce duymadığım hislere kapıldım dinlerken, ürperdim.
Bir şarkı dinlerken ürpertebiliyorsa her zaman iyidir.Yorum için teşekkürler..


jazzi - 3.11.2011 19:27:25

Demolar - Lenny Kravitz-Heaven Help
03 Kasım 2011 Perşembe tarihinde SeRR@ yazmıştı:
vuuu çok gzl olmuşş yinee ;)
teşekkür ettim :)


emrektunca - 3.11.2011 19:25:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Ölmez - Seni Seviyorum  - AKOR
Orjinal'i kapo 2'dir..teşekkürler paylaşım için.


quitar_ibrahim - 3.11.2011 18:18:46

03 Kasım 2011 Perşembe tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde DMT yazmıştı:
Cok hosss olmus gercekten cok begendim :) tebrikler efenimm :)
beğenmene çok sevindim demet:)çok teşekkür ederim yorum için:):).
Rica ederimm :)


DMT - 3.11.2011 18:08:40

Anketler - Hangi Solist Daha İyi?
Bruce dickinson'da olmalıydı ve tabikide Axl Rose.


TheLegend - 3.11.2011 17:33:19

abi senkron oturmaya başlamış arpejle aynı anda söylemeye başlamışsın tebrikler


emrektunca - 3.11.2011 17:15:42

Sayfalar:  [4482]  [4483]  [4484]  [4485]  [4486]  [4487]  [4488]  [ 4489 ]  [4490]  [4491]  [4492]  [4493]  [4494]  [4495]  [4496] 

Anket
esmerelda soruyor:
Acaba Hangisini Almalıyım Yardımcı Olursanız Sevinirim .









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.