Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4484]  [4485]  [4486]  [4487]  [4488]  [4489]  [4490]  [ 4491 ]  [4492]  [4493]  [4494]  [4495]  [4496]  [4497]  [4498] 
Prova ve Kayıt Stüdyoları - DEMO MUSIC-STUDIO
sayın müşterilerimiz yerimizi duygu cafe arkasına taşıdık tel no lar aynıdır şimdiki yerimizde 2 stüdyo bulunmaktadır...


demo&balance - 3.11.2011 14:52:26

Prova ve Kayıt Stüdyoları - DEMO MUSIC-STUDIO
30 Haziran 2010 Çarşamba tarihinde promanyak yazmıştı:
yakında elektro gitar derslerine başlayacağım haftada kaç saat ders veriyorsunuz ne gibi imkanlar sunuyorsunuz bilgi veir misiniz ?
veriyoruz tabiki ücret 100 tl ayda 4ders


demo&balance - 3.11.2011 14:50:28

Prova ve Kayıt Stüdyoları - DEMO MUSIC-STUDIO
20 Ocak 2011 Perşembe tarihinde su.kedi yazmıştı:
zaten yapılmış ve piyasada olan bir şarkıyı direkt söyleyebiliyor muyuz? eğer evetse ücret be kadar?
evet tabiki yapıyoruz:)


demo&balance - 3.11.2011 14:48:42

Prova ve Kayıt Stüdyoları - DEMO MUSIC-STUDIO
22 Eylül 2011 Perşembe tarihinde Krocker01 yazmıştı:
Ekipman Kiralama Gibi Bir Lüksümüz Var Mı.? Varsa Fiyatları Ne Kadar Bilgi Verirseniz Sevinirim.
tabiki ücret şarkıya göre 50-100 tl aralığında değişir


demo&balance - 3.11.2011 14:48:01

Prova ve Kayıt Stüdyoları - DEMO MUSIC-STUDIO
22 Eylül 2011 Perşembe tarihinde Krocker01 yazmıştı:
Ekipman Kiralama Gibi Bir Lüksümüz Var Mı.? Varsa Fiyatları Ne Kadar Bilgi Verirseniz Sevinirim.
tabiki var ne lazım ise arayın görüşelim


demo&balance - 3.11.2011 14:46:35

Demolar - Özhan-Zifiri
03 Kasım 2011 Perşembe tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
bence çok güzel olmuş iyi çalışmalar:).
cok tesekkur ederimm.


kilic - 3.11.2011 14:42:25

Demolar - Özhan-Zifiri
03 Kasım 2011 Perşembe tarihinde grup_yorum yazmıştı:
dostm ağzna sağlık güzel senin webcam ne marka mikrofonu baya iyimiş :)
Yorum icin tesekkur ederim . webcam da bildiginiz A4 tech :D


kilic - 3.11.2011 14:41:53

Demolar - Özhan-Zifiri
bence çok güzel olmuş iyi çalışmalar:).


Li Paris Man - 3.11.2011 14:14:03

31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde DMT yazmıştı:
Gayet guzel olmus tebrik ederim :)
çok teşekkü ettim:).


Li Paris Man - 3.11.2011 14:09:02

31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde DMT yazmıştı:
Cok hosss olmus gercekten cok begendim :) tebrikler efenimm :)
beğenmene çok sevindim demet:)çok teşekkür ederim yorum için:):).


Li Paris Man - 3.11.2011 14:08:27

Anketler - Türkiye'deki Gruplardan Hangisi Daha Kaliteli Müzik Yapıyor?
manga mı kaliteli müzik yapıyo ? bırakın yaa


asilkan666 - 3.11.2011 13:22:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Leyla İle Mecnun - Falan Filan  - AKOR
eline sağlık harika olmus bi kaç akor yer deişse daha ii olabilirdi tabi..


ertan_28 - 3.11.2011 13:17:00

Sayfalar:  [4484]  [4485]  [4486]  [4487]  [4488]  [4489]  [4490]  [ 4491 ]  [4492]  [4493]  [4494]  [4495]  [4496]  [4497]  [4498] 

Anket
ekoloji soruyor:
PRS marka gitarlar sizce iyi mi?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.