|
|
Prova ve Kayıt Stüdyoları - DEMO MUSIC-STUDIO
sayın müşterilerimiz yerimizi duygu cafe arkasına taşıdık tel no lar aynıdır şimdiki yerimizde 2 stüdyo bulunmaktadır...
demo&balance - 3.11.2011 14:52:26
|
Prova ve Kayıt Stüdyoları - DEMO MUSIC-STUDIO
30 Haziran 2010 Çarşamba tarihinde promanyak yazmıştı: yakında elektro gitar derslerine başlayacağım haftada kaç saat ders veriyorsunuz ne gibi imkanlar sunuyorsunuz bilgi veir misiniz ? veriyoruz tabiki ücret 100 tl ayda 4ders
demo&balance - 3.11.2011 14:50:28
|
Prova ve Kayıt Stüdyoları - DEMO MUSIC-STUDIO
20 Ocak 2011 Perşembe tarihinde su.kedi yazmıştı: zaten yapılmış ve piyasada olan bir şarkıyı direkt söyleyebiliyor muyuz? eğer evetse ücret be kadar? evet tabiki yapıyoruz:)
demo&balance - 3.11.2011 14:48:42
|
Prova ve Kayıt Stüdyoları - DEMO MUSIC-STUDIO
22 Eylül 2011 Perşembe tarihinde Krocker01 yazmıştı: Ekipman Kiralama Gibi Bir Lüksümüz Var Mı.? Varsa Fiyatları Ne Kadar Bilgi Verirseniz Sevinirim. tabiki ücret şarkıya göre 50-100 tl aralığında değişir
demo&balance - 3.11.2011 14:48:01
|
Prova ve Kayıt Stüdyoları - DEMO MUSIC-STUDIO
22 Eylül 2011 Perşembe tarihinde Krocker01 yazmıştı: Ekipman Kiralama Gibi Bir Lüksümüz Var Mı.? Varsa Fiyatları Ne Kadar Bilgi Verirseniz Sevinirim. tabiki var ne lazım ise arayın görüşelim
demo&balance - 3.11.2011 14:46:35
|
Demolar - Özhan-Zifiri
03 Kasım 2011 Perşembe tarihinde Li Paris Man yazmıştı: bence çok güzel olmuş iyi çalışmalar:). cok tesekkur ederimm.
kilic - 3.11.2011 14:42:25
|
Demolar - Özhan-Zifiri
03 Kasım 2011 Perşembe tarihinde grup_yorum yazmıştı: dostm ağzna sağlık güzel senin webcam ne marka mikrofonu baya iyimiş :) Yorum icin tesekkur ederim . webcam da bildiginiz A4 tech :D
kilic - 3.11.2011 14:41:53
|
Demolar - Özhan-Zifiri
bence çok güzel olmuş iyi çalışmalar:).
Li Paris Man - 3.11.2011 14:14:03
|
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde DMT yazmıştı: Gayet guzel olmus tebrik ederim :) çok teşekkü ettim:).
Li Paris Man - 3.11.2011 14:09:02
|
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde DMT yazmıştı: Cok hosss olmus gercekten cok begendim :) tebrikler efenimm :) beğenmene çok sevindim demet:)çok teşekkür ederim yorum için:):).
Li Paris Man - 3.11.2011 14:08:27
|
Anketler - Türkiye'deki Gruplardan Hangisi Daha Kaliteli Müzik Yapıyor?
manga mı kaliteli müzik yapıyo ? bırakın yaa
asilkan666 - 3.11.2011 13:22:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Leyla İle Mecnun - Falan Filan - AKOR
eline sağlık harika olmus bi kaç akor yer deişse daha ii olabilirdi tabi..
ertan_28 - 3.11.2011 13:17:00
|
|
|