29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde GtarCı... yazmıştı:bnde var arkadaşlar akorları..
Amatot GuitarST - 5.11.2011 10:23:27
clarissguitar - 5.11.2011 10:23:00
dont_look_at_me - 5.11.2011 09:39:12
e.f.e.z - 5.11.2011 09:32:17
ozimos - 5.11.2011 05:57:20
Erdi_256 - 5.11.2011 02:11:01
SeCReT.ArT - 4.11.2011 23:08:49
unut19 - 4.11.2011 23:06:36
orkun44 - 4.11.2011 22:02:07
orkun44 - 4.11.2011 21:58:48
orkun44 - 4.11.2011 21:58:43
orkun44 - 4.11.2011 21:58:37