|
|
Anketler - Sizce Türkiye'nin 1 numarası kimdir?
***************pentagram******************
orkun44 - 4.11.2011 21:58:32
|
Anketler - Hangi gitarist??
öff be şıklara bak be hepsi diye şık koyacaktın abi
orkun44 - 4.11.2011 21:55:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Müren - Samanyolu ver 4 - TAB
E----------------3-5-3-2---------0------ B--3-5-3-1-0----------------3----------9--- daki 9 da 7 olucak napmışım yazarken ya :D teşekkürler :D
wolfcobain - 4.11.2011 21:52:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Dibine Kadar - TAB
22 Mayıs 2010 Cumartesi tarihinde baran.365 yazmıştı:
03 Ekim 2009 Cumartesi tarihinde erkekaa yazmıştı: en başta 2-0-2-0 yerine 2-5-2-5 daha iyi oluyor arkadaşım sende hiç kulak yok her halde 2-5 olunca alakası olmuyor bencede yani :S
warmansavas - 4.11.2011 21:43:06
|
|
helal olsun valla mükemmel çalmışsın.
gitaristt38 - 4.11.2011 21:39:49
|
|
bizim yokmu hiç üçümüzün :) ?
meLisa:) - 4.11.2011 21:17:54
|
|
:)
meLisa:) - 4.11.2011 21:13:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Özgün - Elveda - AKOR
10 Aralık 2005 Cumartesi tarihinde kurbaQQ yazmıştı: Am E Zaman değil geçen Ömürmüş anlamadık E F Am Tükendik bizde yıllar gibi yaralandık Am E Bana bıraktığın yüzümdeki bu çizgiler E F Am Alıp götürdüğün ömrümün baharları
Am(2.tekrarda F) F Am Suçumuz neydi bizim feryadım Tanrı'ya Dm E Am Sana son sözüm gülüm..Elveda Elveda
Am F Am Herşey biter, herkes unutulur F E Ben seni kaç kere sevdiğimi unuttum ! E F Haram olsun! yıllarım olmuş ziyan Dm F DM E Am Sende unut beni yok yere sevdiğini.
Am E Zaman değil geçen Ömürmüş anlamadık E F Am Yenildik bizde aşklar gibi karalandı Am E Bana bıraktığın yüzümdeki bu çizgiler E F Am Alıp götürdüğün ömrümün baharları
Am(2.tekrarda F) F Am Suçumuz neydi bizim feryadım Tanrı'ya Dm E Am Sana son sözüm gülüm..Elveda Elveda
Am F Am Herşey biter, herkes unutulur F E Ben seni kaç kere sevdiğimi unuttum ! E F Haram olsun! yıllarım olmuş ziyan Dm F DM E Am Sende unut beni yok yere sevdiğini.
Bir sabah boş evinde üşüyerek uyanacaksın Titrek kalbini eksi mektuplara saracaksın Ben senle bir günü bir ömüre kıyaslarken Sen benden bir haber, bakşa kollarda uyuyormuşsun Olsun avuçlarında ben Burnunda benim kokum Ben seni çoktan unuttum Sen beni unutamayacaksın... Am F Herşey biter...Offff E F Haram olsun! yıllarım olmuş ziyan Dm F DM E Am Sende unut beni yok yere sevdiğini.
Not:Orjinali icin 3. perdeye kapo takıp calmalısınız. ritmi nasıl bunun acil lazımm
loqum - 4.11.2011 20:27:21
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Ağlamıyorum - AKOR
arkadaşım kulağına sağlık orjinaliyle aynı fakat gözlerimde boğulma diye dediği sırada d# le d7 arasına bi CM koyarsan daha iyi oluyormuş gibi geldi benim kulağıma
inaudible - 4.11.2011 19:57:38
|
Demolar - Bariscapt......Senede bir gün......
04 Kasım 2011 Cuma tarihinde jazzi yazmıştı: Bu şarkı aldı beni başka diyarlara götürdü..Ellerine sağlık.... tesekkur ederim :)
bariscapt - 4.11.2011 19:10:05
|
Demolar - Bariscapt......Senede bir gün......
Bu şarkı aldı beni başka diyarlara götürdü..Ellerine sağlık....
jazzi - 4.11.2011 18:40:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Zamparanın Ölümü - BASS TAB
guitar pro tabı yok mu bu şarkının ?
Sefailhan - 4.11.2011 18:23:16
|
|
|