Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4478]  [4479]  [4480]  [4481]  [4482]  [4483]  [4484]  [ 4485 ]  [4486]  [4487]  [4488]  [4489]  [4490]  [4491]  [4492] 
Anketler - Sizce Türkiye'nin 1 numarası kimdir?
***************pentagram******************


orkun44 - 4.11.2011 21:58:32

Anketler - Hangi gitarist??
öff be şıklara bak be hepsi diye şık koyacaktın abi


orkun44 - 4.11.2011 21:55:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Müren - Samanyolu  ver 4 - TAB
E----------------3-5-3-2---------0------
B--3-5-3-1-0----------------3----------9--- daki 9 da 7 olucak napmışım yazarken ya :D teşekkürler :D


wolfcobain - 4.11.2011 21:52:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Dibine Kadar  - TAB
22 Mayıs 2010 Cumartesi tarihinde baran.365 yazmıştı:
03 Ekim 2009 Cumartesi tarihinde erkekaa yazmıştı:
en başta 2-0-2-0 yerine 2-5-2-5 daha iyi oluyor
arkadaşım sende hiç kulak yok her halde 2-5 olunca alakası olmuyor
bencede yani :S


warmansavas - 4.11.2011 21:43:06

helal olsun valla mükemmel çalmışsın.


gitaristt38 - 4.11.2011 21:39:49

bizim yokmu hiç üçümüzün :) ?


meLisa:) - 4.11.2011 21:17:54

:)


meLisa:) - 4.11.2011 21:13:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Özgün - Elveda  - AKOR
10 Aralık 2005 Cumartesi tarihinde kurbaQQ yazmıştı:
Am E
Zaman değil geçen Ömürmüş anlamadık
E F Am
Tükendik bizde yıllar gibi yaralandık
Am E
Bana bıraktığın yüzümdeki bu çizgiler
E F Am
Alıp götürdüğün ömrümün baharları

Am(2.tekrarda F) F Am
Suçumuz neydi bizim feryadım Tanrı'ya
Dm E Am
Sana son sözüm gülüm..Elveda Elveda

Am F Am
Herşey biter, herkes unutulur
F E
Ben seni kaç kere sevdiğimi unuttum !
E F
Haram olsun! yıllarım olmuş ziyan
Dm F DM E Am
Sende unut beni yok yere sevdiğini.

Am E
Zaman değil geçen Ömürmüş anlamadık
E F Am
Yenildik bizde aşklar gibi karalandı
Am E
Bana bıraktığın yüzümdeki bu çizgiler
E F Am
Alıp götürdüğün ömrümün baharları

Am(2.tekrarda F) F Am
Suçumuz neydi bizim feryadım Tanrı'ya
Dm E Am
Sana son sözüm gülüm..Elveda Elveda

Am F Am
Herşey biter, herkes unutulur
F E
Ben seni kaç kere sevdiğimi unuttum !
E F
Haram olsun! yıllarım olmuş ziyan
Dm F DM E Am
Sende unut beni yok yere sevdiğini.

Bir sabah boş evinde üşüyerek uyanacaksın
Titrek kalbini eksi mektuplara saracaksın
Ben senle bir günü bir ömüre kıyaslarken
Sen benden bir haber, bakşa kollarda uyuyormuşsun
Olsun avuçlarında ben
Burnunda benim kokum
Ben seni çoktan unuttum
Sen beni unutamayacaksın...
Am F
Herşey biter...Offff
E F
Haram olsun! yıllarım olmuş ziyan
Dm F DM E Am
Sende unut beni yok yere sevdiğini.


Not:Orjinali icin 3. perdeye kapo takıp calmalısınız.
ritmi nasıl bunun acil lazımm


loqum - 4.11.2011 20:27:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Ağlamıyorum  - AKOR
arkadaşım kulağına sağlık orjinaliyle aynı fakat gözlerimde boğulma diye dediği sırada d# le d7 arasına bi CM koyarsan daha iyi oluyormuş gibi geldi benim kulağıma


inaudible - 4.11.2011 19:57:38

Demolar - Bariscapt......Senede bir gün......
04 Kasım 2011 Cuma tarihinde jazzi yazmıştı:
Bu şarkı aldı beni başka diyarlara götürdü..Ellerine sağlık....
tesekkur ederim :)


bariscapt - 4.11.2011 19:10:05

Demolar - Bariscapt......Senede bir gün......
Bu şarkı aldı beni başka diyarlara götürdü..Ellerine sağlık....


jazzi - 4.11.2011 18:40:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Zamparanın Ölümü  - BASS TAB
guitar pro tabı yok mu bu şarkının ?


Sefailhan - 4.11.2011 18:23:16

Sayfalar:  [4478]  [4479]  [4480]  [4481]  [4482]  [4483]  [4484]  [ 4485 ]  [4486]  [4487]  [4488]  [4489]  [4490]  [4491]  [4492] 

Anket
SarıPapatyam16 soruyor:
Arpej de hangi şarkı daha güzel olur ??








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.