02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde gibsonn5 yazmıştı: yahu kardeşim bi ritim yazsanız ölürsünüz sanki
arkadaş yazayım sana ritm ama kulaktan çıkarmaya çalış vuruşları..daha çok faydasını görürsün.. (a yya yya ay) akorları bareli basmaya çalış ritmin bazı yerlerinde kapama yapıyo yapabilrsen kulağına daha hoş gelir yapamazzsanda bu ritm idare eder seni..