Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4472]  [4473]  [4474]  [4475]  [4476]  [4477]  [4478]  [ 4479 ]  [4480]  [4481]  [4482]  [4483]  [4484]  [4485]  [4486] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman  - AKOR
Bilmeyenler için Ritim şöyle: Ü-ES-A-A-Ü-ES-A-A-Ü-A-Ü-A Ü:Üst A:Alt ES:BEKLE

F'den sonra G değilde Gm gelirse daha iyi oluyor geçiş olarakda rahat incir reçelinde de bu şekilde çalınmıştı


wolf-77 - 6.11.2011 01:42:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kurşun  - AKOR
Arpej : 5-4-3-2-1-2-3-1-2-3-2-1-2-3-2 5-4-3-2-1-2-3-1-2-3-2-1----2

Ritim: Ü-ES-A-KAPAT-A-Ü-A-A-A KAPAT-A-Ü-A


wolf-77 - 6.11.2011 01:28:57

İsimde yanlışlık olmuştur. Bu Müge Barak değil, Zeynep'tir.


bayan-soprano - 6.11.2011 01:16:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Hande Yener - Mendil  - AKOR
ritmi nasil bu parcanin ?


los Románticos - 6.11.2011 00:52:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  ver 2 - AKOR
çokk güzel olmuş eline kulağına sağlık kusuruz tek kelimeyle...


sstreet80y - 6.11.2011 00:50:02

biraz hızlı gibi geldi :) ama genede başarılı.. hıza dikkat et :)


horozozy - 6.11.2011 00:45:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Üzüleceksin  ver 2 - AKOR
Süpermiş :)


Dünyaa - 6.11.2011 00:17:59

Demolar - Tracy Chapman-Baby Can I Hold You
Tracy Chapman en sevdiğim yabancı müzisyenlerden biridir. :)
Tebrik ederim, çok başarılı olmuş. :)


ramazangun - 6.11.2011 00:17:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde gibsonn5 yazmıştı:
yahu kardeşim bi ritim yazsanız ölürsünüz sanki
arkadaş yazayım sana ritm ama kulaktan çıkarmaya çalış vuruşları..daha çok faydasını görürsün.. (a yya yya ay) akorları bareli basmaya çalış ritmin bazı yerlerinde kapama yapıyo yapabilrsen kulağına daha hoş gelir yapamazzsanda bu ritm idare eder seni..


sstreet80y - 6.11.2011 00:01:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Üngör - İstiklal Marşı  ver 2 - TAB
yapanın elleri dert görmesinm mütişş yapmış helal olsun...


kaan571 - 5.11.2011 23:39:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Super Mario  ver 2 - TAB
azda olsa benzemiş ama biyerde kopmuş


kaan571 - 5.11.2011 23:37:02

teşekkürler:).


Li Paris Man - 5.11.2011 23:34:39

Sayfalar:  [4472]  [4473]  [4474]  [4475]  [4476]  [4477]  [4478]  [ 4479 ]  [4480]  [4481]  [4482]  [4483]  [4484]  [4485]  [4486] 

Anket
07herlqelexx soruyor:
3 Yıldır Gitar Çalıyorum 2. Yılımda Elektro Aldım Yeni Gitar Alıcam Hangi Gitarı Almalıyım?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.