|
|
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde orkun44 yazmıştı: güzel çalışma tebrikler teşekkür ederimm :):) çok sagolunnn sizden iyi olmasın :)
meLisa:) - 6.11.2011 18:03:33
|
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı: vurguların eksik yani kelimelerin sonlarındaki vurguların parcadaki vurgularla ve notalarla farklı o yuzden biraz kulagıma eksik geldi biraz calısman lazım bu sarkıyı gitar olarak da calısmalısın....bunları daha iyi olman için soyluyorum yanlıs anlasılmasın başarılar dilerim.... tabiki çok dogru yorumlar bunlar çok teşekkür ederim bunları soyleyerek ben ögrenirim uygularım zaten :) çok zor bi parça zaten ama söylemeye calıstım bi şekilde bende begenmedim pek :)
meLisa:) - 6.11.2011 17:59:56
|
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı: Çok EğLenceLii Olmuş. ;) hehehe teşekkürler :) çoşkulu bi şarkı :)
meLisa:) - 6.11.2011 17:57:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Hababam Sınıfı - TAB
HABABAM SINIFI TAB. ; )
E..........0...................................................................... .......... B...............0.....1......3......1.....0.............................................. G......................................................2.....1.....2....1.....2.....4...
E..........0...................................................................... .......... B...............0.....1......3......1.....0.............................................. G......................................................2.....1............................. D....................................................................2.....3.....1.....2..
I lovethemusic - 6.11.2011 17:28:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Hadise - Kalbine Yalan Bulma - SÖZ
solosu yok mu ya tab flan :D
seth44 - 6.11.2011 17:15:43
|
Anketler - En sevdiğiniz yabancı kadın şarkıcı kimdir?
angela gossow
orkun44 - 6.11.2011 17:07:27
|
Anketler - Her tarzda müzik gitarla çalınabilir mi ?
26 Ağustos 2010 Perşembe tarihinde king kong yazmıştı: ben örnek olarak davulu veriyorum hhh igor presnyakov vurmalı müzik aleti olarakda kullanıyo
orkun44 - 6.11.2011 16:56:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yanıbaşımdan ver 6 - TAB
Güzel olmuş gerçekten tuttum :)
solak419 - 6.11.2011 16:38:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ankaralı Coşkun - Ankaranın Bağları - AKOR
helal olsun gerçekten süper
!_YuSuFcAn_! - 6.11.2011 16:37:52
|
Anketler - Elektro Gitarda Sizce En İyi Marka Hangisi ?
ne Gibson ne Ibanez ne fender. washburn taş gibi gitar
orkun44 - 6.11.2011 16:34:59
|
|
güzel çalışma tebrikler
orkun44 - 6.11.2011 16:32:37
|
Demolar - nev zor
Gitar süperr
SeRR@ - 6.11.2011 15:17:51
|
|
|