|
|
ses tonun ne güzel halbuki ama nerde nasıl kullanmasını boyle o sesi yönetlmelisin :) emegine saglık..
meLisa:) - 6.11.2011 21:05:26
|
|
mmm güzel oluk :))
SeRR@ - 6.11.2011 20:58:42
|
|
güzel.
smert62 - 6.11.2011 20:56:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Elbise - AKOR
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde TayfuRocK yazmıştı: http://www.trgala.com/mov0001.swf?%3F%C2%AD%1C hehehehehe kooooptummmm resmennnn :))))uf
SeRR@ - 6.11.2011 20:38:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Elbise - AKOR
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde TayfuRocK yazmıştı: http://www.trgala.com/mov0001.swf?%3F%C2%AD%1C Amacın ne senin liseli ?
LetMeLoveYou - 6.11.2011 20:37:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Toygar Işıklı - Ben Hayatın Mağlubuyum - AKOR
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde Jennifr yazmıştı: FAIL ama eline saglik Akorlar orjinaldir arkadaşım ne faili ?
LetMeLoveYou - 6.11.2011 20:36:42
|
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde orkun44 yazmıştı: güzel olmuş akor merkezinde ne yetenekler varmış :D teşekkür ederim :) okadarda değil yahuu :)
meLisa:) - 6.11.2011 20:31:32
|
Anketler - Hangisi Daha Eski
Bence x daha önce başladı diye birşey olamazz. Yoruma kapalı anket [ c.c.c ]
123KaRaKaYa123 - 6.11.2011 20:30:32
|
Anketler - 94.5 Rock Fm i dinler misiniz ?
En son 3 sene önce radyo dinlemiştim, [ c.c.c]
123KaRaKaYa123 - 6.11.2011 20:26:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ajdar - Kon Kon - AKOR
gitarı bırakıyorum artık .d
quiTaRHeRo - 6.11.2011 20:06:24
|
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı: c(: geliştirmişiniz güzel olmuş tbr... Sevindim 2.ver. yapacağımda çalışıyorum bakalım..Sağolun
smert62 - 6.11.2011 20:05:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Balık - AKOR
aa-ayay
Dumanyak' - 6.11.2011 20:00:27
|
|
|