Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4460]  [4461]  [4462]  [4463]  [4464]  [4465]  [4466]  [ 4467 ]  [4468]  [4469]  [4470]  [4471]  [4472]  [4473]  [4474] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Baha - Canim Sevgilim  - AKOR
Em Am f Em
Benim bütün derdim sensin canım sevgilim

Böyle daha hoş oluyo sanırım :)


.YaramaZ. - 7.11.2011 20:11:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Avril Lavigne - I Wish You Were Here  - AKOR
düzeltilmesi lazım bazı yerlerinin geneli iyi. Bu arada kapo 2 ile alakalı bile değil onu nerden çıkardınız anlayamadım?


zorwelet - 7.11.2011 20:02:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Anlıyorsun Değil Mi?  - GP5
İĞRENÇ


dont_look_at_me - 7.11.2011 19:58:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Adımı Kalbine Yaz  ver 2 - AKOR
serbest ritm kardeşim :)


zorwelet - 7.11.2011 19:56:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Anlıyorsun Değil Mi?  - GP5
İğrenç be


Ibanezfordlord - 7.11.2011 19:23:49

Sayın videoyu ekleyen arkadasım Bu video daki kişi Zeynep Torunoğlu 'dur. Bir an önce düzeltilirse sevinirim.


bayan-soprano - 7.11.2011 18:29:31

Demolar - menuet
Gayet basarili... tebrikler


suatkrb - 7.11.2011 18:18:54

Demolar - Yalın-Meleklerin Sözü Var (orjinal )
Off şarkı çok çok çok çok iyi ..


dont_look_at_me - 7.11.2011 17:57:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Teneke - Yine Yazı Bekleriz  - AKOR
A ve em'leri bareli basın daha tatlı oluyor...


KıRıK_KaLeM_56 - 7.11.2011 17:32:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Tan Taşçı - Ziyan  - AKOR
Ellerine sağlık çok iyi olmuş


omegart - 7.11.2011 17:08:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Koçak - Gel Al Anılarını Benden  - AKOR
05 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde _umut_35 yazmıştı:
Arkadaşlar sizden çok merak ettiğim şeyi söylücem G# ne oluyor aynı şekilde F#
Gm basmayı Cm basmayı biliyorm ama ayrıntısı ile biri G# söleyebilirmi ?
G yi 3. perdeden basıyorsn ya 4. perdeden g yi bastıgın zaman g# oluyor.


git4risT - 7.11.2011 17:01:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Bebeğim  - AKOR
dm yi d yap al sana irem-hayalet sevgilim


rock-hero - 7.11.2011 16:09:57

Sayfalar:  [4460]  [4461]  [4462]  [4463]  [4464]  [4465]  [4466]  [ 4467 ]  [4468]  [4469]  [4470]  [4471]  [4472]  [4473]  [4474] 

Anket
kelimesiz soruyor:
Hangi tür gitar çalıyorsunuz









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.