Akor|Tab|Söz|Nota - Avril Lavigne - I Wish You Were Here - AKOR
düzeltilmesi lazım bazı yerlerinin geneli iyi. Bu arada kapo 2 ile alakalı bile değil onu nerden çıkardınız anlayamadım?
05 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde _umut_35 yazmıştı: Arkadaşlar sizden çok merak ettiğim şeyi söylücem G# ne oluyor aynı şekilde F# Gm basmayı Cm basmayı biliyorm ama ayrıntısı ile biri G# söleyebilirmi ?
G yi 3. perdeden basıyorsn ya 4. perdeden g yi bastıgın zaman g# oluyor.