05 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde mavez17 yazmıştı:Tebrikler pek güzel olmuş..
hzldln* - 7.11.2011 16:09:34
dont_look_at_me - 7.11.2011 16:08:22
rvr - 7.11.2011 16:08:07
rock-hero - 7.11.2011 16:06:34
mecrunn - 7.11.2011 16:01:54
22 Eylül 2011 Perşembe tarihinde mrterky yazmıştı:20 Eylül 2011 Salı tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:Güzel.. teşekkürler :)
20 Eylül 2011 Salı tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:Güzel..
dont_look_at_me - 7.11.2011 16:01:43
dont_look_at_me - 7.11.2011 15:59:44
bariscapt - 7.11.2011 15:54:12
$enyorbeLa - 7.11.2011 15:23:59
kingsaygin2 - 7.11.2011 14:42:57
07 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:saçma sapan akorları koymayın arkadaşım !!
LetMeLoveYou - 7.11.2011 14:31:26
Li Paris Man - 7.11.2011 14:02:10