22 Temmuz 2011 Cuma tarihinde darklord84 yazmıştı: 2. kısımda iki tane 0 olmaması lazım ama yerine ne gelicek bulamadım ama orda bi kopukluk var.. eline sağlık güzel olmuş
Bunlar basit tablar ben full tab çıkarıp komuyorumki :) herkezin çalabilmesi için bölyler onun harici teşekkür ederim hatalarımda olmuş olabilir tabi
bnce bi yanlışlık yok aralarında en iyisi bu zaten. eline sağlık kardeş
Demolar - Bu Kalp Seni Unutur mu? (Süper Yorum)
süper yorum olmasına ya da olmamasına burdaki üyeler karar vermeli bence:)iyi bir çalışma olmuş ama daha iyilerini tabiki duydum ahım şahım süper bi tarafı yok iyi çalışmalar.