Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4455]  [4456]  [4457]  [4458]  [4459]  [4460]  [4461]  [ 4462 ]  [4463]  [4464]  [4465]  [4466]  [4467]  [4468]  [4469] 
Demolar - Murat Boz-Buralardan Giderim
08 Kasım 2011 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı:
çook güzell tbr..
sagol serra :)
değişik olsun dedik ama birileri hiç begenmedi degişikligi sanırım :D


emrektunca - 8.11.2011 16:29:55

Demolar - Murat Boz-Buralardan Giderim
08 Kasım 2011 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı:
çook güzell tbr..
yıldızlr az olmuş 5 yıldızz:)


SeRR@ - 8.11.2011 16:29:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbul Da Sonbahar  - AKOR
d7# yok arkadaşlar olmuyor f ide çıkartın oradan 2 tane E arpej atın onarın yerine


teoşebo - 8.11.2011 16:12:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı  ver 2 - TAB
eline saglik , kulaga cok guzel geliyor ...


goldieen - 8.11.2011 16:05:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Gelevera Deresi  ver 2 - TAB
harika


mesutonur - 8.11.2011 16:03:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Söyle  ver 2 - AKOR
arkadaş bunu gerçeketen uğraşım mı buldun yoksa şaka felan mı yapayım dedin :D berbat olmuş. Ayrıca Gb harika :d


mr.guitarist - 8.11.2011 15:53:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - Dido  ver 4 - TAB
26 Temmuz 2011 Salı tarihinde Whisper~ yazmıştı:
22 Temmuz 2011 Cuma tarihinde darklord84 yazmıştı:
2. kısımda iki tane 0 olmaması lazım ama yerine ne gelicek bulamadım ama orda bi kopukluk var.. eline sağlık güzel olmuş
Bunlar basit tablar ben full tab çıkarıp komuyorumki :) herkezin çalabilmesi için bölyler onun harici teşekkür ederim hatalarımda olmuş olabilir tabi
bnce bi yanlışlık yok aralarında en iyisi bu zaten. eline sağlık kardeş


mesutonur - 8.11.2011 15:42:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı  ver 3 - AKOR
O "B" akoru B7 olsa daha iyi olur.


ProGuitaR - 8.11.2011 15:31:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Ben Nası Büyük Adam Olucam  ver 3 - AKOR
a k y y k y&nbsp;&nbsp; (k kapat&nbsp; a aşağı y yukarı)<br/>


Forubaby - 8.11.2011 14:27:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Ben Nası Büyük Adam Olucam  ver 3 - AKOR
ritim a a y y a y


Forubaby - 8.11.2011 14:24:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Pirates Of The Caribbean  ver 4 - TAB
orijiniladen daha basit ama orijinal kadar güzel, tebrikler.


hayatı-yakala - 8.11.2011 14:17:18

Demolar - Bu Kalp Seni Unutur mu? (Süper Yorum)
süper yorum olmasına ya da olmamasına burdaki üyeler karar vermeli bence:)iyi bir çalışma olmuş ama daha iyilerini tabiki duydum ahım şahım süper bi tarafı yok iyi çalışmalar.


Li Paris Man - 8.11.2011 14:09:12

Sayfalar:  [4455]  [4456]  [4457]  [4458]  [4459]  [4460]  [4461]  [ 4462 ]  [4463]  [4464]  [4465]  [4466]  [4467]  [4468]  [4469] 

Anket
rebelreven8er soruyor:
Washburn nasıl bir marka? (e.gitar)













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,15 saniye.