Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4448]  [4449]  [4450]  [4451]  [4452]  [4453]  [4454]  [ 4455 ]  [4456]  [4457]  [4458]  [4459]  [4460]  [4461]  [4462] 
Anketler - Foo Fighters ' I Tanıyor musunuz
hee dayımın oğlu :D


orkun44 - 9.11.2011 17:18:37

Anketler - Rock'ın Kraliçesi Kim?
ııy şebnem ferahmı özlem tekin dururken


orkun44 - 9.11.2011 17:15:34

Anketler - Türkiye'ye Hangi Tür Gerek?
Türkiye ye, önce insan gibi eğitim gerek. İnsan olmayı öğretebilirsek insanlarımıza, ondan sonra müzik sanat edebiyat vs de gelecektir.

Ama yok, daya arabesk i, mazlum zavallı yetiştir beyinleri, faça atan 25 yaşında ki adama sonra müzikten bahset:) bu bir insana cehennemin kıyısından cennet manzarası izletmek gibi bir şey.


biolab - 9.11.2011 17:14:58

Anketler - En Beğendiğiniz Ac/Dc Şarkısı?
I' LOVE ROCK'N ROLL


orkun44 - 9.11.2011 17:14:14

Anketler - Ölümüne En Çok Üzüldüğünüz Gitarist Kimdir ?
paul gray


paul joey - 9.11.2011 16:54:40

Anketler - Elektro Gitara Baslangıcta Hangi Markayı Tercih Edersiniz
Klasik gitarı aşmışelektroya başlamış bir insan hangi markaya yöneleceğini bilir. Eğer ki bilmiyorsa bu kişi gitarı yaşamamıştır... [ C.C.C ]


123KaRaKaYa123 - 9.11.2011 16:44:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Kırmızı - Çekilin Başımdan  - SÖZ
yok boyle bı grup


XTRO - 9.11.2011 16:41:51

Akor|Tab|Söz|Nota - İzel - Ah Yandim  - AKOR
kapo 3te gayet iyi bence


son çiçek - 9.11.2011 16:29:20

Anketler - pink floyd'un en sevdiğiniz şarkısı?
ne yazık ki Pink Floyd u bir çok kişi Wall albumleriyle tanıyor, even en başarılı albümleri arasındadır ama The Division Bell bambaşka bir albümdür ve pek azı bilir. Burada High Hopes un daha fazla oy almasını beklemesemde gönlüm ondan yana:)


biolab - 9.11.2011 16:01:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Adrian - Sen Benim  - AKOR
akor cetvelindeki x'ler ne demek?


qakqo$ş$ - 9.11.2011 15:20:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Gelincik  - AKOR
her şey tamam da <suçumuz> un olduğu yerdeki gm ve f uymuyo uygun bir şey söyleyin


nsdl - 9.11.2011 15:16:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Emrah - Götür Beni Gittigin Yere  ver 4 - AKOR
arpej pimamima.


gtrstokan - 9.11.2011 15:11:25

Sayfalar:  [4448]  [4449]  [4450]  [4451]  [4452]  [4453]  [4454]  [ 4455 ]  [4456]  [4457]  [4458]  [4459]  [4460]  [4461]  [4462] 

Anket
21Chelsea soruyor:
Sizce hangi elektrogitar daha iyi?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.