|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Beni Koyup Gitme ver 4 - AKOR
aga ritimi bende tam bulamadım ama başta ilk vuruştan sonra uzun bir sus var
A ....... AYAY
... olan kısımlara bişeyler gelcek ama ben bulamadım buldugum tek şey sonda ayay yapacaksın hızlı bi şekilde bide ilk vurustan sonra uzun bi sus var tam ritmi yazabilrmi birisi
umbar - 8.11.2011 18:45:23
|
08 Kasım 2011 Salı tarihinde eraytalay yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı: wuuu dinledim bilee :))) çok güzel olmuş şarkıda güzel zati :) tbr çok teşekkür ederim yorumlarınla mutlu ediyosun her zamanki gibi eksik olma (: ederim tabisi :)
SeRR@ - 8.11.2011 18:42:18
|
Demolar - Bu Kalp Seni Unutur mu? (Süper Yorum)
güzel yorumlamıssın. agzına saglık
kilic - 8.11.2011 18:40:28
|
08 Kasım 2011 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı: wuuu dinledim bilee :))) çok güzel olmuş şarkıda güzel zati :) tbr çok teşekkür ederim yorumlarınla mutlu ediyosun her zamanki gibi eksik olma (:
eraytalay - 8.11.2011 18:40:24
|
Demolar - Göçmen Kızı (Süper Yorum)
güzel olmus tebriklerr =)
kilic - 8.11.2011 18:38:38
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Aldanırım - AKOR
aga olmamış diyorsun yaşar yahşi cazibede bu akorlarla çaldı demekki parca olmamış degil senin sesine gore olmamış kapo kullan gene olmazsa gitarda sorun var git bide başkasının gitarıyla çal hemen olmamışı yapıştırmayalım rica edicem
umbar - 8.11.2011 18:36:18
|
Demolar - Murat Boz-Buralardan Giderim
08 Kasım 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
08 Kasım 2011 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı: çook güzell tbr.. sagol serra :) değişik olsun dedik ama birileri hiç begenmedi degişikligi sanırım :D veya kıskananlar :)) olsun boş ver çok güzel :)
SeRR@ - 8.11.2011 18:32:09
|
08 Kasım 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı: abi bu ton sesine cok pes kaçmış bence kapo tak2. perdeye oyle soyle soyle parcayı daha rahat soylersin gitarın iyi gidiyor abi...başarılar... Yani sesim kalın gelmiş öyle değil mi? Evet burada şarkının orijinal ritmi ile çalmaya çalıştım..Uyarına teşekkürler kapo 2 de V3 yapayım bakalım nasıl olacak..
smert62 - 8.11.2011 18:14:26
|
Demolar - Bu Kalp Seni Unutur mu? (Süper Yorum)
08 Kasım 2011 Salı tarihinde Li Paris Man yazmıştı: süper yorum olmasına ya da olmamasına burdaki üyeler karar vermeli bence:)iyi bir çalışma olmuş ama daha iyilerini tabiki duydum ahım şahım süper bi tarafı yok iyi çalışmalar. Li Paris Man e kesinlikle katılıyorum guzel yorum olup olmadıgına deinleyenler karar vermelı tabi sana gore cok guzel yorumdur ,gurur duymusundur ama boyle seyler yazma kardeşim,bir tavsiye yoruma gelince gayet basarılı bir butun olarak harika olmus tebrikler
bariscapt - 8.11.2011 18:04:21
|
|
abi bu ton sesine cok pes kaçmış bence kapo tak2. perdeye oyle soyle soyle parcayı daha rahat soylersin gitarın iyi gidiyor abi...başarılar...
emrektunca - 8.11.2011 18:03:21
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Kara Kutu - AKOR
Evet mi ye cıkıo :D oranın vokali cok zor :\
byildiz12 - 8.11.2011 18:02:32
|
|
akorlarını verebılırmısın ?
caglarakturkk - 8.11.2011 17:59:11
|
|
|