|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş ver 3 - AKOR
19 Temmuz 2010 Pazartesi tarihinde black_seboıst yazmıştı: cokk quzel ama bısı sorcam sarkınınn nakarattakı """ SEVDAN BIR ATES OLDU BENDE """ dedıkten sonra bı qecıs bolumu var orayı bılen varsa yazabılır mı lutfen..???... :):):):):):):):):):):):):):)::):):):):):):):):):):) E----3--2---0 bunu mu soruyosun ,
x_guven - 8.11.2011 00:16:56
|
Anketler - Guns N Rosses ın bir alt grubuda Metallicaydı bunu biliyormuydunuz?
07 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde biolab yazmıştı:
18 Aralık 2010 Cumartesi tarihinde sinannrl yazmıştı: olabilir doğal bi durum bu onları daha büyük yapmaz aksine metallica'dan daha başarısız kılar Bu onları nasıl daha başarısız kılıyor onu anlamış değilim. Hadi onları daha üstün yapmaz diyelim ama başarısız oldukları kanısına nasıl varabildin ya da hayatında hiç Guns'n Roses dinlemedin mi diyesim var. Guns N Roses dinledim, dinliyorum da. Evet başarılılar. demek istediğim de zaten Metallica kadar başarılı olmadıklarıydı. Acınası bir hal de şudur ki çoğu insan eminim Guns n roses grubunun ismini benım de zamanında öğrendiğim gibi Metallica sayesinde öğrenmiş olmalarıdır. Guns N Roses'ın bana göre başarısızlığı budur.
sinannrl - 8.11.2011 00:05:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - İrem Yağcı - Ne Olur Anla - TAB
ellerine sağlık hocam çok güzel
Greenday54 - 7.11.2011 23:10:34
|
Anketler - Rock-Metal müzikte En güzel yabancı bayan vokal kim?
bn internetten baktım youtube dailymation gibi yerler dışında hiçbir az popüler müzik sitesinde the Cranberries diye bi grup bile bulamadım :S
guitariszm - 7.11.2011 23:02:56
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tan Taşçı - Ziyan - AKOR
teşekkür ederim kulaağımdan geldiğince :)
sinemc - 7.11.2011 22:59:14
|
Anketler - Placeboyu Dinleyen Var Mıdır
şahsen placeboyu hiç duymadım . rockın eskimeyeni bence sadece pink floyd olabilir,queen olabilir ama şebnem ferah , duman eskir zamanla adlarını bile unuturuz ama pink floydu geçtim queen i bilmeyen we will rock you şarkısını dinlemeyen rock müzükle ilgilenen biri yoktur ve olmamalıdır.şimdi bir isteğim var. Queen i dinlemeyen, onların we are the champions ını dinlemeyen we will rock you sunu dinlemeyen var mı varsa yazsın ve beni nefret listesine eklesin. kişi çıkarsa bir daha siteye girmicem yorum yapmicam içerik eklemicem.
guitariszm - 7.11.2011 22:54:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Cebren Ve Hile İle - AKOR
c#m ler cm d ler c# olucak bide ama yine eline sağlık arkadaşın
cra - 7.11.2011 22:27:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı ver 3 - AKOR
kardesm helal olsun akorlar dogru arkadaslar tüm akorları bareden atın fıstık gbi oluyo em yi mesela orta pozisyon 7 den atın d yi orta pozisyon 5 den c yi 3 b yi de 2 den atın am yide bareli ta akorları bunlar emege saygı ...
Grup s&im - 7.11.2011 22:17:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Sevdanın Son Vuruşu - AKOR
bu akorlara yanlış diyen arkadaşlar gitar çalmayı bıraksın tamam hata var b ler biraz sorunlu ama alakası yok felan diyenler bu işten anlamıyor. arkadaşın kulağına sağlık
cra - 7.11.2011 21:39:43
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Aşk Durdukça - AKOR
07 Aralık 2010 Salı tarihinde =allstar= yazmıştı:
25 Temmuz 2008 Cuma tarihinde idiL.. yazmıştı: ritm değil arpej mi?"/fck/editor/images/smiley/msn/confused_smile.gif" alt=""/> 8/8 lik 2 4/4 lük ritimle çalınıyo
lCloSeRl - 7.11.2011 21:12:44
|
07 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı: bu daha iyi :):) tbr.. Teşekkürler..
smert62 - 7.11.2011 20:53:35
|
Anketler - Gitarı Kızı Yada Oğlu Olarak Görenler Yani Ona Canlı Gibi Davrananlar?
29 Eylül 2011 Perşembe tarihinde Baykuş93 yazmıştı:
29 Mart 2011 Salı tarihinde actavis yazmıştı: gitarını odun olarak görenler bir aynaya baksınlar da kerestenin alasını görsünler Sen gitar avukatımısın lan.Şimdi ne alaka.Gitar odun parçası değil mi?Millet konserde deli gibi parçalamıyor mu?Millete laf atmayı kesin lan artık. herkese göre değişken bişi :) olumlu olumsu saçma sapan yorum yapanları anlamıyorum :D
dont_look_at_me - 7.11.2011 20:37:56
|
|
|