|
|
Demolar - andante ..ruhunu dinlendir
07 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde bariscapt yazmıştı: sen mi caldın? hep flut bekledim girer diye ama girmedi:)..... biraz geç saatte kaydettiğim için flut çalamadım :) ama güzel olurdu... bidahakine artık
hzldln* - 7.11.2011 01:35:25
|
Demolar - andante ..ruhunu dinlendir
f.carulli andante.. çok tatlı bir eserdir ama normal metronomundan biraz hızlı olmuş bu...:) bide o 34. saniyede re# den alırken zorlanmışsın metronom kaçmış..:) genel olarak sorun yok gayet başarılı
emresoysal - 7.11.2011 01:08:19
|
Demolar - andante ..ruhunu dinlendir
sen mi caldın? hep flut bekledim girer diye ama girmedi:).....
bariscapt - 7.11.2011 00:53:37
|
Anketler - Sizce Hangi Müzik Tarzı Daha Güzel?
rockçıyım ama thm olmalıydı kesinlike tsm de olmalıydı
meçhul rockçı - 6.11.2011 23:50:11
|
Anketler - Gece Yolcularının hangi şarkısı daha güzel?
ya git öğren de gel böle anket mi olur adamı hasta etmeyin ya gözün seveyim
meçhul rockçı - 6.11.2011 23:49:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Her Şeyi Yak - GP3
bune bee :S
kambucca - 6.11.2011 23:36:52
|
Anketler - Müzik dinlerken neye dikkat edersiniz?
17 Temmuz 2011 Pazar tarihinde Baykuş93 yazmıştı:
15 Temmuz 2011 Cuma tarihinde RAMMSTEIN yazmıştı:
15 Aralık 2010 Çarşamba tarihinde aakben yazmıştı: arkadaşım müziğin kalitesini calınan enstrüman sayısıyla ölcebilirmisin. Bence de ya sayı arttıkça kalite artıyosa 30 kişilik sınıflarda işlenen müzik derslerinin ziyafet şeklinde geçmesi beklenmez miydi:D:D:D Adam haklı beyler Söylenecek söz kalmamış :D<br/>
firatcaglar - 6.11.2011 23:28:17
|
|
olucak olucak:))
ozan kırarslan - 6.11.2011 23:26:57
|
|
sanki daha çalışmak gerek:)
ozan kırarslan - 6.11.2011 23:25:35
|
|
Eğlenceli ama amatör geldi bana.
Erdi_256 - 6.11.2011 23:12:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Bir Öykü - AKOR
Elinize saglik ama bende su G leri uyduramadim belki de yapamadim bilmyorum ; )
I lovethemusic - 6.11.2011 22:52:01
|
|
gitarın sesi başlarda biraz udu andırmış :D
orkun44 - 6.11.2011 22:46:36
|
|
|