Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4464]  [4465]  [4466]  [4467]  [4468]  [4469]  [4470]  [ 4471 ]  [4472]  [4473]  [4474]  [4475]  [4476]  [4477]  [4478] 
Demolar - andante ..ruhunu dinlendir
07 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde bariscapt yazmıştı:
sen mi caldın? hep flut bekledim girer diye ama girmedi:).....
biraz geç saatte kaydettiğim için flut çalamadım :) ama güzel olurdu... bidahakine artık


hzldln* - 7.11.2011 01:35:25

Demolar - andante ..ruhunu dinlendir
f.carulli andante.. çok tatlı bir eserdir ama normal metronomundan biraz hızlı olmuş bu...:) bide o 34. saniyede re# den alırken zorlanmışsın metronom kaçmış..:) genel olarak sorun yok gayet başarılı


emresoysal - 7.11.2011 01:08:19

Demolar - andante ..ruhunu dinlendir
sen mi caldın? hep flut bekledim girer diye ama girmedi:).....


bariscapt - 7.11.2011 00:53:37

Anketler - Sizce Hangi Müzik Tarzı Daha Güzel?
rockçıyım ama thm olmalıydı kesinlike tsm de olmalıydı


meçhul rockçı - 6.11.2011 23:50:11

Anketler - Gece Yolcularının hangi şarkısı daha güzel?
ya git öğren de gel böle anket mi olur adamı hasta etmeyin ya gözün seveyim


meçhul rockçı - 6.11.2011 23:49:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Her Şeyi Yak  - GP3
bune bee :S


kambucca - 6.11.2011 23:36:52

Anketler - Müzik dinlerken neye dikkat edersiniz?
17 Temmuz 2011 Pazar tarihinde Baykuş93 yazmıştı:
15 Temmuz 2011 Cuma tarihinde RAMMSTEIN yazmıştı:
15 Aralık 2010 Çarşamba tarihinde aakben yazmıştı:
arkadaşım müziğin kalitesini calınan enstrüman sayısıyla ölcebilirmisin.
Bence de ya sayı arttıkça kalite artıyosa 30 kişilik sınıflarda işlenen müzik derslerinin ziyafet şeklinde geçmesi beklenmez miydi:D:D:D
Adam haklı beyler
S&ouml;ylenecek s&ouml;z kalmamış :D<br/>


firatcaglar - 6.11.2011 23:28:17

olucak olucak:))


ozan kırarslan - 6.11.2011 23:26:57

sanki daha çalışmak gerek:)


ozan kırarslan - 6.11.2011 23:25:35

Eğlenceli ama amatör geldi bana.


Erdi_256 - 6.11.2011 23:12:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Bir Öykü  - AKOR
Elinize saglik ama bende su G leri uyduramadim belki de yapamadim bilmyorum ; )


I lovethemusic - 6.11.2011 22:52:01

gitarın sesi başlarda biraz udu andırmış :D


orkun44 - 6.11.2011 22:46:36

Sayfalar:  [4464]  [4465]  [4466]  [4467]  [4468]  [4469]  [4470]  [ 4471 ]  [4472]  [4473]  [4474]  [4475]  [4476]  [4477]  [4478] 

Anket
Mask. soruyor:
Sizce Elektro gitara ne renk kasa yakışır ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.