|
|
07 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: agzına saglık çok güzel olmuş....bir iki küçük detay var onun harici çok güzel ;) emrecim çok tesekkur ederım dıstum senden duymak güzel ;)
eraytalay - 7.11.2011 13:44:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Aşık Veysel - Keklik İdim Vurdular - SÖZ
Aşık Veysel - Keklik İdim Vurdular bu eserin akorlarını yazarmısınız teşekkürederim
webci23 - 7.11.2011 13:20:31
|
Demolar - Vur Yüreğim (Sertab Erener) - Nihat Kalem
Bir kişide benzetmese şaşarım ama ne bileyim murat başaran ile de aramız hiç iyi değil. Herneyse Teşekkür ederim. Sende müzikle kal :D
by_chawush - 7.11.2011 13:18:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Ordunun Dereleri - AKOR
Arpej ben PIMAMI ve PIMAMIAM ile caliyorum. Bence Arpej le daha iyi Ritme kiyasla..
cem_burak - 7.11.2011 13:10:43
|
Demolar - Vur Yüreğim (Sertab Erener) - Nihat Kalem
agzına saglık...ses tonun bazı şarkılarda murat başaran ı andırıyor onu da sölim :D güzel olmuş gerçekten... müzikle kal...
emrektunca - 7.11.2011 12:43:01
|
|
agzına saglık çok güzel olmuş....bir iki küçük detay var onun harici çok güzel ;)
emrektunca - 7.11.2011 12:37:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Edip Akbayram - Çocuklar - AKOR
birde boyle calmayı deneyın
Çocuklar edip akbayram Am F Em Çiçekte tomurcuk tarlada başak Am Em F Em Hepimizden daha yakın yaşamaya Am Em F Em Sayrılı uykusuz ve yalın ayak F DM EM Koşarak oynayarak büyüyecekler Am EM F EM Çocuklar düşe kalka oynaya güle F DM EM Bir gün gelip büyüyecek yürüyecekler Am F EM Petekteki balımız gökteki yıldız Am EM F EM Ve bizden dahayakın onlar güneşe Am EM F EM Sevgili kardeş elele kitaplar ellerinde F DM Em Şarkılar dillerinde büyüyecekler Am EM F Em Köylerin yollarında kentlerin yollarında F DM Em Bir gün gelip büyüyecek yürüyecekler
barsan - 7.11.2011 12:27:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes - AKOR
Dsus4 nasldı
omerstart - 7.11.2011 12:16:02
|
|
işte budur dediğim bir kayıt olmuş harikasın şarkı seçimin sesine çok uygun
musica1987 - 7.11.2011 12:10:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Kurşun Adres Sormaz Ki - AKOR
ritimi şarkıyı dinlerken çıkarabilirsiniz.. Çok kolay bişi bu :/
dont_look_at_me - 7.11.2011 12:08:37
|
Demolar - menuet
bu andanteden daha zor bir eser ama bunda daha başarılısın
emresoysal - 7.11.2011 12:06:12
|
Demolar - andante ..ruhunu dinlendir
07 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde hzldln* yazmıştı:
07 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde emresoysal yazmıştı: f.carulli andante.. çok tatlı bir eserdir ama normal metronomundan biraz hızlı olmuş bu...:) bide o 34. saniyede re# den alırken zorlanmışsın metronom kaçmış..:) genel olarak sorun yok gayet başarılı evet ben biraz hızlı çalınca daha çok zevk alıyorum :) ve dediğin gibi biraz zorlanıyorum orda hatalarımız affola :) belki orada parmak hatası yapıyo olabilirsin o yüzden zorlanıyosundur bilmiyorum..:) ama düzelir zamanla..
emresoysal - 7.11.2011 12:04:03
|
|
|