Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Hele Bi Gel - TAB
beyler hepsi yanlış buyrun doğrusu :) e.5-4-2-2-1-2-4-1-2----5-4-2-2-1-2-4-1-2 B.----------------------2------------------------- EMEĞE SAYGI SAğOLUN :)
Anketler - En İyi Gitar Markası/türü Hangisi ?
Ibanez ne??? Listede ESP yok Yamaha var. Klasik gitar markası mı bunlar? Zaten en iyi gitar markası diyemeyiz. En iyi gitar deriz belki :) o da değişir aslında
07 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde git4risT yazmıştı:
05 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde _umut_35 yazmıştı: Arkadaşlar sizden çok merak ettiğim şeyi söylücem G# ne oluyor aynı şekilde F# Gm basmayı Cm basmayı biliyorm ama ayrıntısı ile biri G# söleyebilirmi ?
G yi 3. perdeden basıyorsn ya 4. perdeden g yi bastıgın zaman g# oluyor.
Teşekkür ederim Anladım kardeş çok sağol... Bilmeyenler için F akorunu 4. perdede basmak demek...