Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4449]  [4450]  [4451]  [4452]  [4453]  [4454]  [4455]  [ 4456 ]  [4457]  [4458]  [4459]  [4460]  [4461]  [4462]  [4463] 
Demolar - Hallelujah
The forth the fifth leri de düzgün yaparsan harikulade bir çalışma diyebilirim , beğendim.


Furkan_ - 9.11.2011 14:31:56

Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
harika olmuş


musica1987 - 9.11.2011 14:17:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Hele Bi Gel  - TAB
beyler hepsi yanlış buyrun doğrusu :)
e.5-4-2-2-1-2-4-1-2----5-4-2-2-1-2-4-1-2
B.----------------------2-------------------------
EMEĞE SAYGI SAğOLUN :)


karator - 9.11.2011 13:09:55

Anketler - En Beğendiğiniz Ac/Dc Şarkısı?
Big Balls :)


Tangerine. - 9.11.2011 13:02:13

Anketler - En İyi Elektro Gitar Markası
Yine mi Ibanez. Listeye koymayın şunu artık vazgeçin olmaz böyle .d Made in P.R.C.


Tangerine. - 9.11.2011 13:01:11

Anketler - En İyi Gitar Markası/türü Hangisi ?
Ibanez ne??? Listede ESP yok Yamaha var. Klasik gitar markası mı bunlar? Zaten en iyi gitar markası diyemeyiz. En iyi gitar deriz belki :) o da değişir aslında


Tangerine. - 9.11.2011 12:58:16

bu parçanın keman notalarını yayınlar mısın lütfen


kardelen8624 - 9.11.2011 12:52:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Funda Arar - Aşkın Masum Çocukları  - AKOR
C değil Eb olacak


mysticblue - 9.11.2011 12:29:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Özer Atik - Ne Yazar  - AKOR
ritim ne?


04TEO - 9.11.2011 11:58:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Selçuk Balcı - Deniz Üstünde Fener  ver 2 - AKOR
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde hayaticanpolat yazmıştı:
elinize sağlık
teşekkürler...


alptekin08 - 9.11.2011 11:50:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters  - AKOR
07 Mart 2010 Pazar tarihinde mumo yazmıştı:
abi bence şap diye oturmuş akorlar =) ama ritmi halledemedim ya =/
ritim vals


GuitarPro™123 - 9.11.2011 11:50:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Koçak - Gel Al Anılarını Benden  - AKOR
07 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde git4risT yazmıştı:
05 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde _umut_35 yazmıştı:
Arkadaşlar sizden çok merak ettiğim şeyi söylücem G# ne oluyor aynı şekilde F#
Gm basmayı Cm basmayı biliyorm ama ayrıntısı ile biri G# söleyebilirmi ?
G yi 3. perdeden basıyorsn ya 4. perdeden g yi bastıgın zaman g# oluyor.
Teşekkür ederim Anladım kardeş çok sağol...
Bilmeyenler için F akorunu 4. perdede basmak demek...


_umut_35 - 9.11.2011 11:21:11

Sayfalar:  [4449]  [4450]  [4451]  [4452]  [4453]  [4454]  [4455]  [ 4456 ]  [4457]  [4458]  [4459]  [4460]  [4461]  [4462]  [4463] 

Anket
KaanOge soruyor:
En iyi gitar virtüözü?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.