Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4445]  [4446]  [4447]  [4448]  [4449]  [4450]  [4451]  [ 4452 ]  [4453]  [4454]  [4455]  [4456]  [4457]  [4458]  [4459] 
Anketler - En sevdiğiniz arabesk/fantezi şarkıcısı?
arebesk arap müziği altyapısı demek ... türkçe pop ta kendini geliştirememiş ve bu duruma gelebilmiş(yani arebesk değil ;he aciz diye bilirsin pop tarzı yönunden ama arebesk değil!)demet akalın gibi müzik eğitimi almamiş insanlar bilgisayar altyapılı muzık yapar he sen bu tarzı mop de ama arebesk değil kardeşim !çok arebesk sever göründüm belki ama ne pop severim ne arebesk rock çiyiz :p


mago58 - 10.11.2011 08:53:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Rüyanda Görsen İnanma  - AKOR
Bu parçayı 2005 yılında paylaşmışım. O zaman bir üniversite öğrencisi ve elektro gitar kulanıcısıydım. Şimdi bambaşka yerlerdeyim. Müziğe devam etmeliydim :)

Yorumlarınız ve düzeltmeleriniz için teşekkürler.


matasoy - 10.11.2011 04:34:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Eflatun - Tiril Tiril  - AKOR
yine sen :D ve... teşekkür ederim akormerkezinde olduğun için :)


cns87 - 10.11.2011 03:20:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Eflatun - Her Aşkın Sonunda  - AKOR
Sen on numarasın ahmet hocam ya.. Valla şarkıyla birlik oldum çok hoş çıkarmışsın. Tebrik ettim.. Keşke site akor almaya devam etse. Paylaşım kabul etmiyor artık. Adminsiz bir şekilde devam ediyor.. Senin kadar olmasa da ben de uğraşıyorum ama paylaştırtmıyorlar :S


cns87 - 10.11.2011 03:06:11

08 Kasım 2011 Salı tarihinde VUSLAT35 yazmıştı:
gayet dogal ve guzel olmus...
teşekkür ederim :)


meLisa:) - 10.11.2011 02:24:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Seni Kendime Sakladım  ver 4 - AKOR
bu versiyona göre nakarat kısmı şu şekilde:
G---5-------6-------3
D---5-------6-------3
A---3-------4-------1
x4 x4 x8
tablar dumanın stüdyo kaydına göre orijinal tonda. fakat canlı performanslarda (rock'n coke 2006) bi tonluk bi oynama var. nakarat kısmı onlarda da şu şekilde:
G---4------5--------
D---4------5-------2
A---2------3-------2
E-------------------0
x4 x4 x8
kolay gelsin.


pachelor - 10.11.2011 01:52:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Düşler Sokağı  - GP4
bozuk


ozgur3660 - 10.11.2011 01:15:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Selçuk Şarbalkan - Adın İhanet  ver 2 - AKOR
ritim ay/yay


Leventabi - 9.11.2011 23:54:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Ajdar - Kon Kon  - AKOR
Şu an Ajdar tarafınca katlediliyorum... :))


SavasASIK - 9.11.2011 23:18:13

Demolar - Sevdan Bir Ateş
site de flüt yaygınlasıyor cok keyifli ama suna yan flüt demeyelim lütfen ,ismi flüttür bu enturmanın,demo cok guzel olmus ama biraz yavaş geldi bana,


bariscapt - 9.11.2011 23:07:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 2 - AKOR
helal olsun xD


Ahmetr055 - 9.11.2011 22:00:33

Eray muhteşemsin. Sitedeki herkesin yorum yapması gerek senin demolarına..
Kayıtları sıklaştırdın inşallah hep böyle gider. İyi çalışmalar..


Erdi_256 - 9.11.2011 21:33:02

Sayfalar:  [4445]  [4446]  [4447]  [4448]  [4449]  [4450]  [4451]  [ 4452 ]  [4453]  [4454]  [4455]  [4456]  [4457]  [4458]  [4459] 

Anket
sülon soruyor:
Sizce Duman grubunun klasik gitara uyan en iyi şarkısı hangisi












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.