Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Bu Kez Anladım - AKOR
bu 5 yıllık zaman dilimi içinde kendini geliştirip bm akoru üzerinden her satırda yapılan soloyuda yazsaydın 20 yıllık şarkı bu :) şaka bi yana ellerine sağlık güzel olmuş fakat bm akoru üzerinden yapılan soloyuda ben ekleym tam olsun..yeni başlayan arkadaşların hoşuna gidecektir.. :) e--2----0----x----0----2-- b--3----3----x----3----3-- g--4----4----5----x----4-- d--4----4----4----x----4-- a--2----x----x----x----2-- E--x----x----x----x----x--