Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4438]  [4439]  [4440]  [4441]  [4442]  [4443]  [4444]  [ 4445 ]  [4446]  [4447]  [4448]  [4449]  [4450]  [4451]  [4452] 
Demolar - Bir Çocuk Sevdim
gayet başarılı eline sağlık .. geçişlere biraz daha çalışmalısın bence (: başarılarının devamını dilerim ;)


karanlikdusler - 12.11.2011 10:54:25

Demolar - Bir Çocuk Sevdim
çook güzell :):))şarkıda güzel.. tebrikler c(:


SeRR@ - 12.11.2011 10:48:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Kaybettik Severken  ver 4 - AKOR
Bb YERİNE A# BASARSANIZ DAHA İYİ OLABİLİR ;)


karanlikdusler - 12.11.2011 10:43:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Marşlar - Onuncu Yıl Marşı  - TAB
Helal Kardeşim Adamsın


gzisez - 12.11.2011 10:31:48

Demolar - Suat Seçkin - Git
çok güzel olmuş kim söylüyor bu şarkıyı orjinalde ve akorları varmı :) ellerinize sağlık


nem89 - 12.11.2011 10:18:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Hasretinle Yandi Gönlüm  - AKOR
Ritmi neki?


sahin01 - 12.11.2011 05:20:19

ahahaha :D çok iyi :D


anathema_ - 12.11.2011 04:11:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Bu Kez Anladım  - AKOR
bu 5 yıllık zaman dilimi içinde kendini geliştirip bm akoru üzerinden her satırda yapılan soloyuda yazsaydın 20 yıllık şarkı bu :) şaka bi yana ellerine sağlık güzel olmuş fakat bm akoru üzerinden yapılan soloyuda ben ekleym tam olsun..yeni başlayan arkadaşların hoşuna gidecektir.. :)
e--2----0----x----0----2--
b--3----3----x----3----3--
g--4----4----5----x----4--
d--4----4----4----x----4--
a--2----x----x----x----2--
E--x----x----x----x----x--


sstreet80y - 12.11.2011 02:23:54

Demolar - Bir Çocuk Sevdim
Sesin çok güzel, gitarla da uyumlusun..
Çok güzel olmuş, kayıtların devamını dinlemek dileğiyle..


Erdi_256 - 12.11.2011 01:35:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Zara - Sır Düğümlü Ahımda  - AKOR
bbm değil de bb olacak gerisi dosdoğru teşekkürler


namc - 12.11.2011 00:19:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Kumralım  - AKOR
em ler E olursa daha iyi olacak diyen arkadaşlara aynen katılıyorum :)


namc - 11.11.2011 23:59:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - İşte Öyle Bir Şey  ver 4 - AKOR
F# G F#
İşte öyle birşey


böyle olsa daha iyi olur


namc - 11.11.2011 23:56:24

Sayfalar:  [4438]  [4439]  [4440]  [4441]  [4442]  [4443]  [4444]  [ 4445 ]  [4446]  [4447]  [4448]  [4449]  [4450]  [4451]  [4452] 

Anket
johhny bravo soruyor:
Hangisi Daha İyi Bir Grup ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.