|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Yıldızlar ver 2 - AKOR
D A D A Aaaaaahh şu hırsızlar daha ideal. ama hoş olmuş
jamaijazz - 13.11.2011 14:19:05
|
|
kesinlikle müziği bırakmalısın.
rockçı-gitarist - 13.11.2011 13:56:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anlıyorsun ver 3 - AKOR
ayyy cuk diye oturdu 2. perdeye kelepçe takınca
twins_aybike - 13.11.2011 13:45:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Özkan - Dön Bana - TAB
berbaat
rock_egirl - 13.11.2011 13:41:12
|
Anketler - Dünyada En İyi Elektro Soloyu ........ Atar!
Metin Türkcan mı? HAHAHAH :D
berk10 - 13.11.2011 13:26:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa - AKOR
Arkadaşlar ilk kısım 5.perde 3.tel 6.perde 2.tel ve 8.perde 1.tele basarak aimi yapılacak arada bi kaç süsleme var ama..ondan sonra ritim AAA AYYAYA şeklide nakarat ise A Y YAY
qusyetec - 13.11.2011 13:05:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haktan ÜNSAL - Sensiz Olmuyor - AKOR
ritmi ney sarkinin ?
los Románticos - 13.11.2011 12:53:40
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun - AKOR
05 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde =(GuİtArİsT)= yazmıştı:
19 Mart 2011 Cumartesi tarihinde PlayNow yazmıştı: yanlış ilk başta başlarken kapo 7 olacak 5 değil kapo 5 diğer akora geçince olcak. Gerçekten bu söylediğine kendin inanıomusun "/fck/editor/images/smiley/msn/regular_smile.gif" alt=""/><br/> kapo 4 bu akorlarla :)
jason_66 - 13.11.2011 12:15:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun - AKOR
09 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde PiranhaTURK yazmıştı:
30 Eylül 2011 Cuma tarihinde rorschach. yazmıştı: Bm F#m çaresiz içimdeki çocuk; ''G'' bir günah gibi hep suçlu. Em F#m senin hala, ellerin soğuk. F#m ve yağmurlu...
Bm F#m ''G'' içimde her gün ölen umutlar var. Em olsun... F#m zaten aşklar hep böyle
Bm sana bi söz yazdım bugün, F#m yolladım rüzgarla. Em içinde gözyaşı vardı. F#m küçücük bir kadınla. Bm sana bi söz yazdım bugün, F#m yolladım rüzgarla. ''G'' içinde gözyaşı vardı. ''Em'' F#m küçücük bir adamla. Bm F#m '' G'' ''Em-F#m'' Aaaaaaay Aaaaaay Aaaaaaay Aaaaaaay
-------------------------- Bm F#m çaresiz içimdeki çocuk; ''G'' bir yalan gibi hep suçlu. Em F#m senin hala, gözlerin soğuk. F#m ve yağmurlu... Bm F#m içimde her gün ölen umutlar var.
Em olsun... F#m zaten aşklar hep böyle
Şarkının orjinali kapo 5 evet ama G'leri unutmuşsun ve Em-F#m geçişlerinde sorun var.sadece düzeltmek istedim.. '' '' yerler düzelttiğim yerler.şimdi tam orjinal oldu kolay gelsin iyi çalışmalar.. Bu arada kapo 4'te de çaldığını gördüm H.Sezainin.. Hepiniz Halil Sezai Paracıkoğlu'sunuz ya orjinalden çalıp söyleyin tabi... Ne orjinali arkadaş... Orjinal sizin kendi sesinize hangi ton uyuyorsa odur.. Transpose diye birşey var.. İsteyen Kapo5'ten çalar isteyen 7'den... Varsa gırtlağı isterse kapoyu 9'a takar... Nerden rahat söylüyorsan ordan söyleyeceksin arkadaş.. kapo 4 orjinal arakadaşlar yani halil sezanin çaldığı orjinal ses tonu deneyin isterseniz halil sezanin çaldığı video var orda zaten kapo 4 yaparsanız aynı akorları bastığınızı göreceksiniz tabi sesiniz kapo 4 e ne kadar uygun onu bilemem :)
jason_66 - 13.11.2011 12:12:01
|
Anketler - Kurduğumuz Hard Rock Grubuna İsim Öneriniz Nedir?
hard truck
umtu - 13.11.2011 11:30:00
|
Anketler - Uzaylılar Geldi Onları Korkutup Kaçırmak İçin Hangi Müzik Aletini Kullanırsınız?
Uzaylıları kardeşim giibi bağrıma basarım.
123KaRaKaYa123 - 13.11.2011 11:02:52
|
10 Kasım 2011 Perşembe tarihinde rogueee yazmıştı: sesine çok güzel gitmiş...;) cok ama cok tesekkurler ;)
eraytalay - 13.11.2011 10:09:47
|
|
|