|
|
Ritm uymamış, falsetto bölümleride sorunlu. Sana puanım 3 kanka...
robhalford - 14.11.2011 12:32:51
|
Anketler - Klasik gitarda favori markanız?
klasik te en iyi( antonio sanchez ) dir ispanya elyapımıdır
hamreay - 14.11.2011 12:28:46
|
|
bu nasıl bi ritim :D
hamreay - 14.11.2011 12:24:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Aşık Olamam - AKOR
05 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: neresi karısık hep dm am dm am dm am Bb yapmıssın karısık diyorsun :/ sevindim :D
asdsad2 - 14.11.2011 12:14:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Karayip Korsanları - TAB
05 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde _umut_35 yazmıştı:
07 Temmuz 2011 Perşembe tarihinde C_E_06 yazmıştı: arkadaşlar bu 5h7 nedirr ? =/
5 den 7 ye kaydırıcaksın arkadaşım. Kaydırma değil arkadaşım daha önceki yorumlarda da cevabı verilmiş bu sorunun bir onlara bak istersen sende. Yanlış bilgilendirmemiş olursun insanları.
qukay - 14.11.2011 11:35:05
|
Akor|Tab|Söz|Nota - The Shadows - Apache ver 2 - GP3
The Shadows un Apache parçasının akor ve tabları GP3 uzantılı oluşu bilgisayarda açılıp ulaşılmasını zor kılıyor.Ektra program indirip avi veya mp3 formatına dönüştürmek gerekiyor ki ben amatör kullanıcı ve linux tabanlı işletim sistemine sahip kişi olarak bunu beceremedim. Akor ve tab ları diğer akor ve tabların standardında yayınlarsanız daha iyi olur düşüncesindeyim.
bozungun - 14.11.2011 09:48:13
|
13 Kasım 2011 Pazar tarihinde Erdi_256 yazmıştı: Genel olarak eğlenceli ama vokal geride kalmış biraz bir de shaker ı kim salladıysa bi daha eline almasın :))
fena sallamıs hakketten:))
bariscapt - 14.11.2011 01:54:14
|
Demolar - Paramparça ( Halil Sezai Paracıkoğlu ) - Çağdaş BOY
etkileyici.......
bariscapt - 14.11.2011 01:53:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Uyan Ey Gözlerim - TAB
eline sağlık kardeş
alindir - 14.11.2011 01:47:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Uyan Ey Gözlerim - TAB
eline sağlık kardeş
alindir - 14.11.2011 01:47:43
|
Demolar - Bariscapt-Rüzgar
14 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde zech yazmıştı: güzelllll eyvallah
bariscapt - 14.11.2011 00:11:43
|
13 Kasım 2011 Pazar tarihinde eraytalay yazmıştı:
13 Kasım 2011 Pazar tarihinde 027_ yazmıştı: güzel yorumlamışsın akorlarını senmi çıkardın çok tesekkur ederim evet akorlarını istemiştiniz en kısa zamanda mesaj olarak atıcam ;) sabırsızlıkla bekliyorum :))
027_ - 14.11.2011 00:11:17
|
|
|